return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Wat zijn jullie meest ondergewaardeerde (wat een woord) van 2002? Dus tunes die bijna nooit iemand noemt of nooit iemand iemand draait maar toch zeker wel het vermelden waard zijn?

Hier zijn de mijne:

Airbase - Genie. Airbase.....

Above & Beyond - Walk on water. Goeie vocals en melody

Hemstock & Jennings -Crimson Soil. Heel uplifting

Jordan & Baker - Explode. Geen standaard trance plaatje, maar wel goed

Walt G vs Exciter - Contact (Showtek remix). Love this one

Voodoo & Serano - Loaded. Wauw, deze is echt :eyes: maar ik heb hier nog NOOIT iemand over gehoord. Als je hem nog niet hebt, get it!
AFTERNATIVE
Ambush vs The Phools Inc - Assymetric (alle 3 de mixen)

deze plaat kwam ik laatst nog een paar x tegen in de afgeprijse bakken....onbegrijpelijk
Access
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Above & Beyond - Walk on water. Goeie vocals en melody


Dit is trouwes Catch - Walk On Water (Abover & Beyond Vocal Mix) :p




Maaruh ... vrij ondergewaardeerd:

Dreamcatcher - Twisted (Riva Dub)

Eigelijk nog niemand over gehoord :(
New Wave
Sven Wittekind - Test Signal (Braindead EP)

Alleen nog gehoord toen ik hem aan bellie gaf op Base in your F#ce....echt super beukplaat maar nergens nog gehoord....heel vreemd...
Apoptosis
Stamina - Skywalker!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes:

Naar myn mening één van de ALLERBESTE nrs van dit jaar!! en k luister er op dit moment naar :p
Joost008
Dariush - Ira (Original Mix)
Hebbik ook weinig over gehoord vink wel super plaatje met zwaar relaxte sound
arjoderoon
en wat d88 we van: tenth planet - walk on water? k hou van die beat + de vocals. en euhm. sun decade - im alone (mirco de govia vocal remix) mennn ik ga bijna huilen als ik die vocals hoor. zoo onwijs ontroerend....!
eieregooie
Ondergewaardeerd... hmmm... dan zou ik es in me platenbakken moeten gaan zoeken... maar daar heb ik weinig zin in met me arm in deze staat...

Maar ik weet er wel 1tje... Ehmmm... Mistique - Freedom (insolent bass mix)

Grtz!
arjoderoon
wat hebbie gedaan met je arm??? teveel bezig geweest met jezelf omdat het zusje van Zip dr arm uit dr kom heeft?? :D
eieregooie
Neej, ik dacht wat zij heeft wil ik ook en heb dus maar even een ongeluk gehad vandaag waardoor nu ook mijn arm stuk is...

1 voordeel, ik krijg morgen ziekenbezoek van een zeker iemand :D

Ahum... BACK ON TOPIC! :p

arjoderoon
zielig hoor. beetje het slachtoffer spelen om bezoek te krijgen van een zeker iemand ;)
maar goed. nog meer ondergewaardeerde tunes hiero?
moogwai
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Wat zijn jullie meest ondergewaardeerde (wat een woord) van 2002? Dus tunes die bijna nooit iemand noemt of nooit iemand iemand draait maar toch zeker wel het vermelden waard zijn?

Airbase - Genie. Airbase.....


Dat komt omdat deze alleen nog maar als mp3 bestaan... en natuurlijk niet iedereen houd van melodic trance :)


quote:
Originally posted by Access
Maaruh ... vrij ondergewaardeerd:

Dreamcatcher - Twisted (Riva Dub)

Eigelijk nog niemand over gehoord :(


Ik heb deze ook nog niet.. heb 'm ook nog nergens gezien :(

Ik kan niet 1,2,3 een ondergewaarde tune bedenken... misschien Eon - Pocket Damage... toch echt een topper van Ferry :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement