|
tre gångers-regeln ska nog inte följas slaviskt...
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Sitter du och lusläser aftonbladet reveal =)
/me |
|
|
| Vizay |
asså ett år eller nått för återfallsförbrytare hade ju vart ok....då hade dom kanske lärt sig att inte göra så igen....men 50 :conf:
usa.....säger bara det :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Sitter du och lusläser aftonbladet reveal =)
/me |
hade sjukt lite att göra idag ;)
men hur som helst... 50 år funkar om det är en som mördat för tredje gången... men denna killen verkar bara ha snattat? 50 år i fängelse för snatteri är väl lite väl hårt :) |
|
|
| Mirv0 |
| Allt är möjligt i usa:eek: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
men hur som helst... 50 år funkar om det är en som mördat för tredje gången... men denna killen verkar bara ha snattat? 50 år i fängelse för snatteri är väl lite väl hårt :) |
håller med
det e jevla hårt!!!:whip: fy fan |
|
|
| dj_hysterix |
| jag säger bara tre bokstäver ... U.S.A :disbelief :disbelief |
|
|
| Aendy |
| Jag säger bara "tough luck". Antingen håller man sig på livet smala bana eller så riskerar man åka dit på femtio år för snatteri, bara att välja. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag säger bara "tough luck". Antingen håller man sig på livet smala bana eller så riskerar man åka dit på femtio år för snatteri, bara att välja. |
jag förstår hur du tänker, men tycker du inte att 50 år i fängelse är lite väl mkt för snatteri? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
jag förstår hur du tänker, men tycker du inte att 50 år i fängelse är lite väl mkt för snatteri? |
Nu var det inte bara snatteri enligt artiklen. Det var bara de två sista grejerna han torskade dit för. |
|
|
|
|