return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

tre gångers-regeln ska nog inte följas slaviskt...
View this Thread in Original format
reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,221695,00.html
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,221695,00.html

Sitter du och lusläser aftonbladet reveal =)

/me
Vizay
asså ett år eller nått för återfallsförbrytare hade ju vart ok....då hade dom kanske lärt sig att inte göra så igen....men 50 :conf:

usa.....säger bara det :rolleyes:
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
Sitter du och lusläser aftonbladet reveal =)

/me

hade sjukt lite att göra idag ;)

men hur som helst... 50 år funkar om det är en som mördat för tredje gången... men denna killen verkar bara ha snattat? 50 år i fängelse för snatteri är väl lite väl hårt :)
Mirv0
Allt är möjligt i usa:eek:
Glorie
quote:

men hur som helst... 50 år funkar om det är en som mördat för tredje gången... men denna killen verkar bara ha snattat? 50 år i fängelse för snatteri är väl lite väl hårt :)

håller med

det e jevla hårt!!!:whip: fy fan
dj_hysterix
jag säger bara tre bokstäver ... U.S.A :disbelief :disbelief
Aendy
Jag säger bara "tough luck". Antingen håller man sig på livet smala bana eller så riskerar man åka dit på femtio år för snatteri, bara att välja.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Jag säger bara "tough luck". Antingen håller man sig på livet smala bana eller så riskerar man åka dit på femtio år för snatteri, bara att välja.

jag förstår hur du tänker, men tycker du inte att 50 år i fängelse är lite väl mkt för snatteri?
Aendy
quote:
jag förstår hur du tänker, men tycker du inte att 50 år i fängelse är lite väl mkt för snatteri?

Nu var det inte bara snatteri enligt artiklen. Det var bara de två sista grejerna han torskade dit för.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement