|
מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע?
מה הקטע!? |
המטרה מקדשת תאמצעים ;)
Well, for some... |
|
|
| coby |
| יש לי חבר מעריץ שרוף שלהם, בטח הוא ישתגע שאני יספר לו את זה... |
|
|
| Sniper |
| תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו |
ככה אני בנושא אביב גפן
אני יכול לשמוע את השירים שלו כל היום
אבל הוא בנאדם אידיוט |
|
|
| itamarsan |
| טוב אבל הם היול להקה שמלא אהבו אותם אז עם זה באמת יהיה ההופעת איחוד זאת אז זה יהיה משהו מיוחד מאוד |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NaOren
ככה אני בנושא אביב גפן
אני יכול לשמוע את השירים שלו כל היום
אבל הוא בנאדם אידיוט |
חחח גם אני ככה.. עם אצל אביב גפן יש לו כמה שירים טובים וזהו
ואיתמר אני לא אמרתי שההופעה לא תיהיה טובה.. להפך לדעתי היא תיהיה מפציצה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח |
אתמול אניזוכר יצאתי החוצה מהדיסקוטק לשתות קצת בסבבה בחוץ וישבתי שם עם איזה אחד שלא הכרתי
קיצר הוא מתחיל לעשות לי רק היהודים וזה.. עוד מעט ישימו היהודים ואז תהיה באמת מסיבה
וכאלה זיוני שכל :)
קיצר התחלתי לדבר איתו על זה והכל ואז שמעתי ליט'ל אינדוסטרי ואמרתי לו מצטער אחי הטראק קורא לי.... הוא אמר לא נורא עוד כמה דקות יהיה היהודים וזה יקרא לי
והוא צדק... חמש דקות אחר כך היה אלה
מה אני מנסה להגיד... אנשים כאלה יהיו שם!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתמול אניזוכר יצאתי החוצה מהדיסקוטק לשתות קצת בסבבה בחוץ וישבתי שם עם איזה אחד שלא הכרתי
קיצר הוא מתחיל לעשות לי רק היהודים וזה.. עוד מעט ישימו היהודים ואז תהיה באמת מסיבה
וכאלה זיוני שכל :)
קיצר התחלתי לדבר איתו על זה והכל ואז שמעתי ליט'ל אינדוסטרי ואמרתי לו מצטער אחי הטראק קורא לי.... הוא אמר לא נורא עוד כמה דקות יהיה היהודים וזה יקרא לי
והוא צדק... חמש דקות אחר כך היה אלה
מה אני מנסה להגיד... אנשים כאלה יהיו שם!! |
פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים? |
|
|
| Djsamorai |
וואי יש להם את זה !!!!
אם יהיה לי עם מי ללכת ניראה לי שאני ילך
פשוט תותחים ! |
|
|
| AnthemFreak |
אני לא משתגע על מוסיקה ישראלית!!
חוןץ מטראנס ישראלי שהוא שולט!!
למרות שביום העצמאות שהיו חגיגות בגבעתיים הם הופיעו והיה נחמד
אבל לא צריך להגזים!!!!!:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by itamarsan
פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים? |
זה היה בעמק ואללה היה כיף חבל על הזמן
גם לא היה כ"כ הרבה שירים ישראליים
כאילו היה היהודים ולפני זה כמה מיקסים מסברס וזהו
היה ממש ממש ממש ממש כיף
עכשיו שאני חושב על זה
הציון שלי עלה ל
9.5/10 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים? |
עמק 51 אחי
ואין שם רחבות... אז שמים את כל הזבל עם הדברים הטובים....
לפחות היה שם מור אנד מור בסוף... מזה הציל את המצב |
|
|
|
|