return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע?
מה הקטע!?

המטרה מקדשת תאמצעים ;)
Well, for some...
coby
יש לי חבר מעריץ שרוף שלהם, בטח הוא ישתגע שאני יספר לו את זה...
Sniper
תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו
NaOren
quote:
Originally posted by Sniper
תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו


ככה אני בנושא אביב גפן
אני יכול לשמוע את השירים שלו כל היום
אבל הוא בנאדם אידיוט
itamarsan
טוב אבל הם היול להקה שמלא אהבו אותם אז עם זה באמת יהיה ההופעת איחוד זאת אז זה יהיה משהו מיוחד מאוד
Sniper
quote:
Originally posted by NaOren
ככה אני בנושא אביב גפן
אני יכול לשמוע את השירים שלו כל היום
אבל הוא בנאדם אידיוט



חחח גם אני ככה.. עם אצל אביב גפן יש לו כמה שירים טובים וזהו
ואיתמר אני לא אמרתי שההופעה לא תיהיה טובה.. להפך לדעתי היא תיהיה מפציצה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח


אתמול אניזוכר יצאתי החוצה מהדיסקוטק לשתות קצת בסבבה בחוץ וישבתי שם עם איזה אחד שלא הכרתי
קיצר הוא מתחיל לעשות לי רק היהודים וזה.. עוד מעט ישימו היהודים ואז תהיה באמת מסיבה
וכאלה זיוני שכל :)
קיצר התחלתי לדבר איתו על זה והכל ואז שמעתי ליט'ל אינדוסטרי ואמרתי לו מצטער אחי הטראק קורא לי.... הוא אמר לא נורא עוד כמה דקות יהיה היהודים וזה יקרא לי
והוא צדק... חמש דקות אחר כך היה אלה
מה אני מנסה להגיד... אנשים כאלה יהיו שם!!
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתמול אניזוכר יצאתי החוצה מהדיסקוטק לשתות קצת בסבבה בחוץ וישבתי שם עם איזה אחד שלא הכרתי
קיצר הוא מתחיל לעשות לי רק היהודים וזה.. עוד מעט ישימו היהודים ואז תהיה באמת מסיבה
וכאלה זיוני שכל :)
קיצר התחלתי לדבר איתו על זה והכל ואז שמעתי ליט'ל אינדוסטרי ואמרתי לו מצטער אחי הטראק קורא לי.... הוא אמר לא נורא עוד כמה דקות יהיה היהודים וזה יקרא לי
והוא צדק... חמש דקות אחר כך היה אלה
מה אני מנסה להגיד... אנשים כאלה יהיו שם!!

פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים?
Djsamorai
וואי יש להם את זה !!!!
אם יהיה לי עם מי ללכת ניראה לי שאני ילך
פשוט תותחים !
AnthemFreak
אני לא משתגע על מוסיקה ישראלית!!
חוןץ מטראנס ישראלי שהוא שולט!!
למרות שביום העצמאות שהיו חגיגות בגבעתיים הם הופיעו והיה נחמד
אבל לא צריך להגזים!!!!!:rolleyes:

Sniper
quote:
Originally posted by itamarsan
פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים?


זה היה בעמק ואללה היה כיף חבל על הזמן
גם לא היה כ"כ הרבה שירים ישראליים
כאילו היה היהודים ולפני זה כמה מיקסים מסברס וזהו
היה ממש ממש ממש ממש כיף
עכשיו שאני חושב על זה
הציון שלי עלה ל
9.5/10
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים?


עמק 51 אחי
ואין שם רחבות... אז שמים את כל הזבל עם הדברים הטובים....
לפחות היה שם מור אנד מור בסוף... מזה הציל את המצב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement