return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Umek - Gatex & Speedy J - Krekc (Armin Rework) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Odyne
ja!!

heerlijk nummertje!
joesterizor
ik ben nu wel erg benieuwd naar dit nummer.... waar kan ik in hemelsnaam deze mix downen??
T.H.C.
Ik vind niet dat hij uit moet komen, ookal heb ik deze versie nog niet gehoord maar Krekc van Jochem Paap is een geniaal plaatje, moet je zo laten vind ik,net als die flutremixen van pulover daar kots ik op, blijven teren op een oud succesje.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik vind niet dat hij uit moet komen, ookal heb ik deze versie nog niet gehoord maar Krekc van Jochem Paap is een geniaal plaatje, moet je zo laten vind ik,net als die flutremixen van pulover daar kots ik op, blijven teren op een oud succesje.


heb je hem gehoord dan?
T.H.C.
Nop, ik kan hem niet vinden, ben nu 7 uur van armin aan het ophalen(duurt nog wel even) misschien dat hij daar tussen staat.
Maar het zal vast wel een lekker nrtje zijn hoor maar uit principe vind ik gewoon dat je hier van af moet blijven, je geeft de mona-lisa toch ook geen snor?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by T.H.C.
Nop, ik kan hem niet vinden, ben nu 7 uur van armin aan het ophalen(duurt nog wel even) misschien dat hij daar tussen staat.
Maar het zal vast wel een lekker nrtje zijn hoor maar uit principe vind ik gewoon dat je hier van af moet blijven, je geeft de mona-lisa toch ook geen snor?


tja, Armin is niet de enige die um bewerkt :). Hij zit in ze set ja, bij eind deel 2, en begin deel 3

groetjes
Access
quote:
Originally posted by T.H.C.
je geeft de mona-lisa toch ook geen snor?




:rolleyes: :p :D :toothless


Agh ... als je 'n nieuwe remake nix vind dan luister je d'r toch nie naar ???
Ben zelf ook geen grote fan van nieuwe remakes, maar zow nu en dan zit d'r wel wat leuks tusse :)
AlFerox
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
die tiesto mix kun je ook zelf maken hoor :p , gatex origineel met een beat eronder.

nee pm me ff ik wil die tiesto mix wel ff sture, die bootleg is nog niet te downloaden :(, allen in ze set van armin 12 uur en gisteravond.


thnx voor het aanbod maar ik heb hem zelf al gevonden.. :)

echt veel heeft die remix niet toe te voegen nee. eigenlijk helemaal niks behalve een simpel bass-lijntje.
dit is wel een hele makkelijke manier om nog even snel wat geld te verdienen met een al bestaand plaatje.


over krekc enz:
als armin en tiesto enz. graag een techno-nummertje in hun set willen draaien, waarom nemen ze dan altijd van die uitgekauwde doodgedraaide technohitjes?

krekc en gatex.. die zijn beiden toch al behoorlijk passé hoor!
Flipper01
Het nummer wordt ook in het 2e deel van A State of Trance Episode 70 gedraaid (op het laatst). Ik heb hem net geshared op de TA-Hub!!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Access


:rolleyes: :p :D :toothless


Agh ... als je 'n nieuwe remake nix vind dan luister je d'r toch nie naar ???
Ben zelf ook geen grote fan van nieuwe remakes, maar zow nu en dan zit d'r wel wat leuks tusse :)


LOL

whahhahaaha die hang ik op me kamer op, met die quote van thc :P

T.H.C.
quote:
Originally posted by Access

Agh ... als je 'n nieuwe remake nix vind dan luister je d'r toch nie naar ???
Ben zelf ook geen grote fan van nieuwe remakes, maar zow nu en dan zit d'r wel wat leuks tusse :)


:stongue: :stongue:
Haha nee ik heb deze remake nog niet gehoord dus kan hem ook niet afkraken, maar daar ging het me ook niet om ik vind krekc alleen zo goed (bijna kunst, vandaar die mona) dat je er uit principe niet aan mag komen.
Verder mag er best een remix van een plaat gemaakt worden hoor alleen van sommige dingen kan je beter afblijven.
eieregooie
Whehehe... Ik denk dat armin dit plaatje gewoon voor zichzelf gemaakt heeft zonder toestemming van zowel Umek als Speedy J :D Dus in principe KAN die helemaal niet gereleased worden... Dan krijgt de desbetreffende platenmaatschappij een probleem :D

Enige optie zou zijn dattie gebootlegt wordt en als een of andere whitelabel opduikt... Maarja, dan moeten ze eerst aan een goeie opname zien te komen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement