return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Scholier doet XTC in thee lerares
View this Thread in Original format
Flipper01
Een 15-jarige scholier van de Aloyisiusschool in Hilversum heeft onder schooltijd bij een lerares van deze school meerdere XTC-pillen in haar thee gedaan. De vrouw werd na het incident in juni, naar nu bekend is geworden, met klachten in een ziekenhuis opgenomen. De directeur van de school, P. Vlaming, heeft dit vrijdag meegedeeld.

De lerares is nog niet op school teruggekeerd. De jongen werd na tips van medeleerlingen gelijk na het gebeurde door de politie aangehouden. Volgens Vlaming heeft hij 'ten minste enkele weken' vastgezeten. De leerling, destijds nog maar sinds korte tijd op de betreffende school, is onmiddellijk van school gestuurd. Om hoeveel XTC-pillen het gaat, is niet bekend.

Waarom de scholier is overgegaan tot deze daad, is ook onbekend: "Het is een compleet raadsel voor ons, we waren verbijsterd. We denken dat hij misschien stoer wilde doen", aldus Vlaming. Volgens de directeur ging het met de jongen goed op school, nadat hij eerder een school had moeten verlaten wegens problemen.

Bron: Dancelinx

LOL!! :haha:
@ddicted
Tja niet echt lol eigenlijk, tzal je maar overkomen.
Nu we het toch over drugs hebben, 50 tot 80 procent van de volendamse jongeren is aan de coke. Zeiden ze net op het nieuws, lekker zooitje daar dan.
total woot
ziek!

er is een verschil tussen erover denken (oid.) en het daadwerkelijk uitvoeren, (ze zouden bij die kerel es wat pilletjes in zn koffie moeten doen, kijken hoe hij het vind).

Grtzz
WooT
Blik
heel erg eigenlijk, het waren volgens de krant die ik lees (Brabants Dagblad) 4 XTC-pillen

en 50 tot 80 % van de Volendamse jeugd aan de coke, heel wat verknipte jongeren daarro, en ze vinden het nog normaal ook nog
Flipper01
quote:
Originally posted by Blik
heel erg eigenlijk, het waren volgens de krant die ik lees (Brabants Dagblad) 4 XTC-pillen

en 50 tot 80 % van de Volendamse jeugd aan de coke, heel wat verknipte jongeren daarro, en ze vinden het nog normaal ook nog

Ik vraag me af of die kerel ooit nagedacht heeft aan de gevolgen.. Ik vraag me af wat z'n lerares hem wel niet heeft aangedaan..

Het coke gebruik onder Amsterdamse studenten schijnt ook erg hoog te zijn..
Teknikol
quote:
Originally posted by Flipper01
Een 15-jarige scholier van de Aloyisiusschool in Hilversum heeft onder schooltijd bij een lerares van deze school meerdere XTC-pillen in haar thee gedaan. De vrouw werd na het incident in juni, naar nu bekend is geworden, met klachten in een ziekenhuis opgenomen. De directeur van de school, P. Vlaming, heeft dit vrijdag meegedeeld.

De lerares is nog niet op school teruggekeerd. De jongen werd na tips van medeleerlingen gelijk na het gebeurde door de politie aangehouden. Volgens Vlaming heeft hij 'ten minste enkele weken' vastgezeten. De leerling, destijds nog maar sinds korte tijd op de betreffende school, is onmiddellijk van school gestuurd. Om hoeveel XTC-pillen het gaat, is niet bekend.

Waarom de scholier is overgegaan tot deze daad, is ook onbekend: "Het is een compleet raadsel voor ons, we waren verbijsterd. We denken dat hij misschien stoer wilde doen", aldus Vlaming. Volgens de directeur ging het met de jongen goed op school, nadat hij eerder een school had moeten verlaten wegens problemen.


Best zieke zooi ditte, ik was ook geen lieverdje op de middelbare school(ik neem aan dat het een middelbare was), maar DIT?!?!?! Nee, het lijkt wel of de jeugd van tegenwoordig steeds asocialer word...
Otte
quote:
Originally posted by Flipper01
Een 15-jarige scholier van de Aloyisiusschool in Hilversum heeft onder schooltijd bij een lerares van deze school meerdere XTC-pillen in haar thee gedaan. De vrouw werd na het incident in juni, naar nu bekend is geworden, met klachten in een ziekenhuis opgenomen. De directeur van de school, P. Vlaming, heeft dit vrijdag meegedeeld.

De lerares is nog niet op school teruggekeerd. De jongen werd na tips van medeleerlingen gelijk na het gebeurde door de politie aangehouden. Volgens Vlaming heeft hij 'ten minste enkele weken' vastgezeten. De leerling, destijds nog maar sinds korte tijd op de betreffende school, is onmiddellijk van school gestuurd. Om hoeveel XTC-pillen het gaat, is niet bekend.

Waarom de scholier is overgegaan tot deze daad, is ook onbekend: "Het is een compleet raadsel voor ons, we waren verbijsterd. We denken dat hij misschien stoer wilde doen", aldus Vlaming. Volgens de directeur ging het met de jongen goed op school, nadat hij eerder een school had moeten verlaten wegens problemen.

Bron: Dancelinx

LOL!! :haha:


Dit is echt belachelijk, het zal je moeder of vriendin maar wezen die pilletjes in haar koffie krijgt. Bovendien is het onverwacht pilletjes krijgen levengevaarlijk omdat je niet weet wat er gebeurd en je in paniek raakt. Je emoties worden door zo'n pilletje alleen maar versterkt, dus raak je in totale paniek en waarschijnlijk zelf in shock!

Een spuitje geven die figuren (maar dat mag weer niet he), of in ieder geval aanklagen en veroordelen voor poging tot moord!

Otte
Otte
quote:
Originally posted by @ddicted
Tja niet echt lol eigenlijk, tzal je maar overkomen.
Nu we het toch over drugs hebben, 50 tot 80 procent van de volendamse jongeren is aan de coke. Zeiden ze net op het nieuws, lekker zooitje daar dan.


Krijgen die kinderen zoveel zakgeld dan? Of neemt papa het mee van zee?

Otte
T.H.C.
quote:
Originally posted by Otte
Krijgen die kinderen zoveel zakgeld dan? Of neemt papa het mee van zee?

Otte


:D ja idd dacht ik ook al aan, een grammetje coce krijg je niet voor een paar flippo's, dure hobby hoor.
En die pillen in de thee vind ik al helemaal vaag, dat ga je toch proeven ik hoorde op het nieuws dat het om 4 pillen ging!
Echt een gestoord ventje dat je zoiets flikt.
jploveparade
quote:
Originally posted by Otte
Krijgen die kinderen zoveel zakgeld dan? Of neemt papa het mee van zee?

Otte


Bijna alle jongeren in Volendam werken als schilder of in de bouw. Die verdienen dus zat geld.

Rinus
Soms duiken er ook wel eens van die verhalen op van mensen die uit zijn geweest en dan iets van ghb of dergelijke in hun drankje hebben gekregen. Best wel zieke dat.

Het lijkt me trouwens wel een beetje onwaarschijnlijk dat ze niks geproefd heeft.

Gewoon een zakie pillen in zijn aars douwen nadat ze hebben eerst wat poppers hebben gevoerd natuurlijk. :D :D
jploveparade
'de thee was wel troebel'
'de klas was wel erg stil'
'de thee stond al een tijdje'

beetje TV geil die lerares
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement