|
i'm leaving guys (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| EldamRy |
bon voyage mec
revien nous en forme la ! ;) |
|
|
| RazerYokes |
hey dude!! c'est plate pour moi que tu partes, t'étais le TA que je connaissais le plus, et c'est toi qui m'a introduit aux autres, anyway... je sais que tu vas avoir ben du fun :D et je pense que tu es tellement addict que tu vas garder ton 12 post/jour :D même sur 33k :D
bon voyage dude, reviens nous en forme :) |
|
|
| discojoe |
| hope you get lots of moroccan tang! |
|
|
| Dj-meir |
salam hbibi,
jaimerais vraiment bien retourner au maroc moi aussi, allez visiter la famille.... MAIS JE RESTE DANS LE FROID ET JATTND TIESTO LE 13 DECEMBRE!
amuse et revient, ct un plaisir de te rencontrer a ferry |
|
|
| grostrance |
take care Taha!!! :)
 |
|
|
| tatgirl |
Hey Taha-
Have a great trip! (Can I come with you???) Eat lots of cous cous while you're home. ;)
If you get a chance, bring me back loads of good Morrocan saffron for my grandmother- I'll pay you.
Bon voyage! |
|
|
| disko-kandi |
hey fast!!! now that u got me on the forum ur leaving!?!?! well, i hope u have a good time enjoying the sunshine while we're here freezin our friggin butts off....i'll be dreamin of ibiza sun 'n beach in the meantime...
keep groovin mate! thanx 4 da tip! i feel a bit more at home on this forum!!!!
-Silke -the lush disko-kandi at ARIA :happy2: |
|
|
| ahlamalek |
| wow!!! welcome welocome silke :p don't worry I'll take care of you while he's gone ;) |
|
|
| disko-kandi |
cool! ur on this too? what a great surprise!!! thanx 4 the warm welcome! u gonna b at aria this weekend? we should hook up sometime! how are the vids coming along? hopefully not charcoaled...! hehe!
:gsmile: |
|
|
| fastmp3 |
OMG disko-kandi i don't wanna go anymore i wanna stay here :sadgreen: malek i'm jealous :o
oh well ...
*thinking about the great sun tan i'm gonna get*
:toocool: :cool: |
|
|
| detective you |
jespère tu vas t'éclater, tu comptes tu aller voir des gros djs là-bas??
tk, si tas besoin d'un remplacant dans le Dj booth du Aria, jpeux me sacrifier....
have fun:D :D |
|
|
| ahlamalek |
| quote: | Originally posted by disko-kandi
cool! ur on this too? what a great surprise!!! thanx 4 the warm welcome! u gonna b at aria this weekend? we should hook up sometime! how are the vids coming along? hopefully not charcoaled...! hehe!
:gsmile: |
i don't know if I'm going, Lieb got cancelled... what day are you going? |
|
|
|
|