return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Salou Reunie 2002
View this Thread in Original format
Joost008
Nou kben vannacht lekker aant feesten geweest in de Now & Wow, daar was een 'reunie' zoiets iig van lui die afgelopen zomer naar Salou waren geweest.
Na eerst half Rotterdam door te zijn gedwaald met de auto waren we er dan eindelijk om 12 uur. Eerst wouden me vrienden naar de feestafdeling daaro met van die foute muziek met in 3 kwartier als enigste hoogtepunt sonic inc - taste of summer (fire & ice remix).
Toen had ik er dus genoeg van en heb me maten maar meegesleept naar de main stage (trance, hardhouse ed.) Da was wel donders relaxed viel me echt 100% mee. Eerst een paar van die DJ's van discotheken in Salou die draaiden al wel donders relaxed khoorde o.a. Katana - Fancy Fair nog en meer wat daar op leek en een hele bende relaxzte hardstyle plaatjes als Thriller Isaac Mix en dergelijke.
Toen ging Gielen ook nog ff zijn kunsten vertonen en dit deed hij met lekkere plaatjes oa. cafe del mar, the theme ed. en 1 of ander donders phat intro lekker opzwepend nummertie
Toen nog ffies gekeken bij menthal theo maarja die heb gewoon zo'n beetje de dana cd aangezet ofzo iig de helft van die nummers heb die zekers wel gedraaid. Hij draaide ook nog een hardstyle mix van Pullover (iemand een id wat de titel is?) en nog een hardstyle mix van losing my religion(iemand een id wat de titel is?)
Waren er toevallig ook nog andere TA's zoja wat vond je ervan???
!_PeTrUs_!
Ben je onze lieve Tango nog tegen gekomen. Die moest nog ff wat vakantievriendinnen verwennen daaro :tongue2


:D
Joost008
whehe:p
nee nie gezien
tango
Hehe, ben net wakker maar ik snap al waarom hij me niet gezien heeft ;)

Maar anyway, was een best leuk feestje. Wat draaide mental theo trouwens weer rete hard :eek:

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement