return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אנשים שבטח לא תהיה להם בחורה בזמן הקרוב (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
שלא נדבר על זה שעוד דקות לפני זה, הוא הציע לה לנסוע איתו לאילת!!!!!
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
itamarsan
תשמעו ככה זה זה מזכיר לי שפעם חבר שלי התחיל עם איזו מישהי בטי אל וי ומה זה מכוערררתתתתת דומה לנעל בחיי בקיצור הוא כול הערב הוא ניסה לנשק אותה ולא הצליח והיא לא רוצה והוא מנסה עוד ועוד ועוד עד שבסוף הוא בא ואומר לנו
שמעו היא לא זורממתת :):):):)............
eXeTik
quote:
Originally posted by itamarsan
תשמעו ככה זה זה מזכיר לי שפעם חבר שלי התחיל עם איזו מישהי בטי אל וי ומה זה מכוערררתתתתת דומה לנעל בחיי בקיצור הוא כול הערב הוא ניסה לנשק אותה ולא הצליח והיא לא רוצה והוא מנסה עוד ועוד ועוד עד שבסוף הוא בא ואומר לנו
שמעו היא לא זורממתת :):):):)............


פחחחחחחחחחחחח :stongue:
אהבתי...

אההה- ובקשר לעופר ניסים
הייתי יורד לו רק כדי לקבל חצי מהכישרון שיש לבנאדם
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים

בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא... :nervous:
oDrori
quote:
Originally posted by eXeTik
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים

בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא... :nervous:


איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש?
itamarsan
quote:
Originally posted by oDrori
איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש?

ואאאלללה אחי כול הכבוד לך אני מעריך אותך
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik
פחחחחחחחחחחחח :stongue:
אהבתי...

אההה- ובקשר לעופר ניסים
הייתי יורד לו רק כדי לקבל חצי מהכישרון שיש לבנאדם
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים

בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא... :nervous:



חחחחחחחחחחחח
MoSH_MaN
טווווווווווווווווב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש?


אני רק רוצה לדעת איזה שטיפת מוח עושים לכם בקיבוץ!!!!!
תרגיע את עצמך
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני רק רוצה לדעת איזה שטיפת מוח עושים לכם בקיבוץ!!!!!
תרגיע את עצמך


I would rather speak into a mic, please :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
I would rather speak into a mic, please :rolleyes:


על אנשים כמוך המציאו את המשפט בוא דבר למיקרופון ;)

oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
על אנשים כמוך המציאו את המשפט בוא דבר למיקרופון ;)


תפיסה איטית אחי ;)


ד"א , דיבור במיקרופון הוא טובה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
תפיסה איטית אחי ;)


ד"א , דיבור במיקרופון הוא טובה


תפסתי את זה מהתחלה
רק רציתי לציין...
ודיבור במיקרופון זה לא טוב... זה עושה טוב
אבל לא נרחיב יותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement