|
אנשים שבטח לא תהיה להם בחורה בזמן הקרוב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
שלא נדבר על זה שעוד דקות לפני זה, הוא הציע לה לנסוע איתו לאילת!!!!!
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| itamarsan |
תשמעו ככה זה זה מזכיר לי שפעם חבר שלי התחיל עם איזו מישהי בטי אל וי ומה זה מכוערררתתתתת דומה לנעל בחיי בקיצור הוא כול הערב הוא ניסה לנשק אותה ולא הצליח והיא לא רוצה והוא מנסה עוד ועוד ועוד עד שבסוף הוא בא ואומר לנו
שמעו היא לא זורממתת :):):):)............ |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by itamarsan
תשמעו ככה זה זה מזכיר לי שפעם חבר שלי התחיל עם איזו מישהי בטי אל וי ומה זה מכוערררתתתתת דומה לנעל בחיי בקיצור הוא כול הערב הוא ניסה לנשק אותה ולא הצליח והיא לא רוצה והוא מנסה עוד ועוד ועוד עד שבסוף הוא בא ואומר לנו
שמעו היא לא זורממתת :):):):)............ |
פחחחחחחחחחחחח :stongue:
אהבתי...
אההה- ובקשר לעופר ניסים
הייתי יורד לו רק כדי לקבל חצי מהכישרון שיש לבנאדם
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים
בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא... :nervous: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by eXeTik
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים
בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא... :nervous: |
איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by oDrori
איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש? |
ואאאלללה אחי כול הכבוד לך אני מעריך אותך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
פחחחחחחחחחחחח :stongue:
אהבתי...
אההה- ובקשר לעופר ניסים
הייתי יורד לו רק כדי לקבל חצי מהכישרון שיש לבנאדם
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים
בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא... :nervous: |
חחחחחחחחחחחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| טווווווווווווווווב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש? |
אני רק רוצה לדעת איזה שטיפת מוח עושים לכם בקיבוץ!!!!!
תרגיע את עצמך |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רק רוצה לדעת איזה שטיפת מוח עושים לכם בקיבוץ!!!!!
תרגיע את עצמך |
I would rather speak into a mic, please :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
I would rather speak into a mic, please :rolleyes: |
על אנשים כמוך המציאו את המשפט בוא דבר למיקרופון ;) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
על אנשים כמוך המציאו את המשפט בוא דבר למיקרופון ;) |
תפיסה איטית אחי ;)
ד"א , דיבור במיקרופון הוא טובה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
תפיסה איטית אחי ;)
ד"א , דיבור במיקרופון הוא טובה |
תפסתי את זה מהתחלה
רק רציתי לציין...
ודיבור במיקרופון זה לא טוב... זה עושה טוב
אבל לא נרחיב יותר |
|
|
|
|