return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מה השיטה שלך ?!? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
השיטת מיקסוס של צח ממש טובה לדעתי
תשאל אותו הוא יסביר לך
HyPeRSoNiC
אני משתמש גם בשיטה של צח...............

שיטה חבל על הזמן!!! היא מתאימה כמעט לכל טראק, והמיקסים יוצאים חבל על הזמן!!!!!!!!!!!!!!!
Sniper
אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית??
תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט
ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]]
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Sniper
אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית??
תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט
ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]]



נו כן..... ככה אני עושה בדרך כלל
זאת לא השיטה של צח????
Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נו כן..... ככה אני עושה בדרך כלל
זאת לא השיטה של צח????



ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Sniper
ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


אני צריך לשמוע אותו בהזדמנות........ :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


התחנפויות לצח לא יעזרו לך פה :D
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
התחנפויות לצח לא יעזרו לך פה :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לא מתחנף אחייי פשוט אני אוהב תשיטה שלו בינתיים שמעתי כמה מיקסים שלו ואהבתי תמיקסוסוסוסוסוסוסוסוס
Djsamorai
תודה לכולם !!


אבל אולי תסבירו ת'שיטה של צח ?
Vortex_SA
השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה:
1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש
2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות
3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני...
4. מעלה לחצי מהווליום
5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום
6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית
7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא...

לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן...

Djsamorai
קלטתי אותך אחשלי !
:)

תודה רבה על ההסבר !
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Vortex_SA
השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה:
1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש
2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות
3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני...
4. מעלה לחצי מהווליום
5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום
6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית
7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא...

לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן...



וואלה אחי אני ממקסס דומה לצורה שלך אבל לא משתמש ממש בשינוי ווליום... אבל מה שכן אני מנמיך בחצי את הבס של הטראק הנכנס.. עד שאני מחליף בין הבאסים של הטראקים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement