|
Bassie en Adriaan
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by jploveparade
|
IT! woei:D
rest is ook phat |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by jploveparade
|
LOL :D echt zo mooi.. |
|
|
| jploveparade |
| Er zijn nog 50 van die plaatjes maar die zijn té flauw |
|
|
| basd |
| Hmm... vind ze sowieso allemaal maar matig... maar goed da's alleen maar mijn mening natuurlijk |
|
|
| mansie |
Ik vind het wel lache!
Ik ga die plaatjes ff aan de binnenkant van mijn ogen bekijken!!
:-))
:toothless
:gsmile:
:haha:
Mzzl |
|
|
|
|