|
[21,22,23 & 28,29,30/07/2017] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
2 Weekends. Sowieso aanwezig op het tweede, hoop op het eerste ook gezien er beide weekends interessante dingen staat nu het niet volledig hetzelfde is.
Veel trance o.a. de terugkeer van Trance Energy. |
|
|
| Xilver |
Kzen da.
Hopelijk. |
|
|
| Config |
| Wel zin om nog eens te gaan, of dat haalbaar is gaan we dit weekend zien :) |
|
|
| Swamper |
See you there! :)
 |
|
|
| MikeVee |
| Hey Swamper; you should offer some (no-camping) tickets for sale! :p |
|
|
| MikeVee |
Thanks Swamper ! :tongue2
Nog mensen die uiteindelijk aan tickets gekomen zijn? |
|
|
| Config |
| Uiteindelijk nog een weekendticket voor weekend 2 - All day I dream :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik had dit jaar ook nog wel eens willen gaan. Line-up leek wel in orde te zijn.
Uiteindelijk niet geweest maar toch een beetje kunnen 'meeluisteren' vanuit mijn bed (ik ben ondertussen verhuisd naar Wilrijk ) |
|
|
| orisey |
| I am looking for at least 2 weekend tickets! Pleaseee |
|
|
|
|