|
Portier Matrix doodgeschoten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| IDD heel erg triest :(, die mensen sporen echt niet..... |
|
|
| Rinus |
De laatste tijd gebeuren er steeds vaker gekere dingen, niet normaal zeg.
BTW Er zit nu echt een ballen tent ipv scanners niet normaal. |
|
|
| -TAIS- |
| Inderdaad errug triest. Ik hoorde het net op het NOS journaal, ze openden ermee. Dat dit nog steeds gebeurd, na alles wat er het afgelopen jaar in NL gebeurd is... (of zou het mede daardoor zijn??) |
|
|
| Teal'k |
Ja, ik denk dat er al genoeg gescholden is, dus hoef ik daar niet mee verder te gaan.. Verder zullen er altijd wel mensen rond blijven lopen die het voor anderen willen verzieken. Door dit soort acties wordt er tegen het begrip veiligheid weer een beetje anders gekeken. Voor je het weet kan je nergens meer naar binnen voordat je 10 minuten gefouilleerd moet worden, en er ME voor de deur staat voor beveiliging..
Het begon met voetbal-supporter-agressie, maar uiteindelijk heeft het dus ook al flink het uitgaansleven bedoezeld.. De vraag alleen is hoe je zo'n type probleem kan oplossen.. Zo'n vent ophangen heeft meestal geen zin, hij kan het niet meer doen inderdaad, maar er lopen nog genoeg anderen die het wel kunnen, het blijft een onbegonnen (en als je het mij vraagt ook op de gehele samenleving) vraagstuk.
Uiteindelijk niet echt om iets vrolijk over te worden :( |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dit slaat echt weer helemaal nergens op! :whip:
Heel toevallig ben ik 1 keer by The Matrixx geweest, en die ene keer geweigerd op mn Nikes...
Maar wie haalt het dan in z'n hoofd om zo'n portier neer te knallen :conf: |
|
|
| Lemming |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Zo'n vent ophangen heeft meestal geen zin, hij kan het niet meer doen inderdaad, maar er lopen nog genoeg anderen die het wel kunnen, het blijft een onbegonnen (en als je het mij vraagt ook op de gehele samenleving) vraagstuk.
Uiteindelijk niet echt om iets vrolijk over te worden :( |
Als je ze op zou hangen en het flink op tv zou laten zien, denken die andere randfiguren er tenminste nog es 2x over na om nog es zoiets uit te halen.. |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Rinus
De laatste tijd gebeuren er steeds vaker gekere dingen, niet normaal zeg.
BTW Er zit nu echt een ballen tent ipv scanners niet normaal. |
hier word ik nou echt boos om!
en die tent in dord zuigt idd |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by Lemming
Als je ze op zou hangen en het flink op tv zou laten zien, denken die andere randfiguren er tenminste nog es 2x over na om nog es zoiets uit te halen.. |
Dat weet ik zo net nog niet.. Er lopen genoeg gekken rond die toch denken dat ze ontkomen..
en trouwens.. dat wordt nooit uitgezonden in Holland.. zijn ze allemaal veelste braaf voor enzo :| |
|
|
| moogwai |
Echt triest gewoon, Nederland begint zo echt steeds meer op de VS te lijken :whip: :whip:
Ik weet natuurlijk ook niet wat er aan de hand is geweest... maar een portier doet ook maar gewoon zijn werk. En dit is ook al weer erg slecht voor de reputatie van de matrixx... de enigste fatsoenlijke club in de buurt... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Lemming
Als je ze op zou hangen en het flink op tv zou laten zien, denken die andere randfiguren er tenminste nog es 2x over na om nog es zoiets uit te halen.. |
op tv laten zien :rolleyes:
zeg dan gewoon niks.
wat heeft de doodstraf nou voor zin? het misdrijf kun je er niet mee terugdraaien, de portier blijft dood.
en blijkbaar schrikt de doodstraf mensen helemaal niet af.
kijk maar naar Amerika: in grote delen van dat land bestaat de doodstraf en nog ligt de criminaliteit er relatief héél érg hoog. |
|
|
| raoel |
Als je naar Amerika kijkt heeft de doodstraf weinig zin, want er gebeuren zoveel moorden.
toch denk ik dat deze moord dan niet was gebeurd omdat die vent zich dan wel bedenkt.
Al zou ik liever dood zijn dan dat ik 20 jaar in de cel moet zitten. |
|
|
|
|