|
dutch TA logo like the UKTA's have? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Mjah... Kvonnut bij die engelsen eigenlijk een beetje triest... Ut leuke van een avatar vinnik juist dat het iets persoonlijks is, net als je sig... Om dan allemaal met utzelfde te gaan posten... Beetje suf IMO.
Maar goed, als jullie ut graag willen, ik houd jullie nie tegen... Maar ik ga mijn av natuurlijk niet verruilen voor een logotje. Lijkt me logies :D :p ;)
[EDIT]
Trouwens, het Holland forum is een stuk beter bezocht dan het UK forum. Dus als die engelsen nou blij zijn met hun logotje, laat ze lekker. Wij hebben (in a way) het betere forum :D
[/EDIT] |
|
|
| TimeportE |
straks eff afmaken! :) misschien gooi ik em wel in mij sig! |
|
|
| arjoderoon |
ha het hoeft ook niet. ik vroeg het mij eigenlijk alleen maar af of dr zoiets was. voor de rest maakt het niet uit. en volgens mij is het holland forum het best bezocht van alle local forums?
maar k vind die met dat kaartje wel leuk trouwens :) |
|
|
| TimeportE |
mmm.. heb em in mijn sig verwerkt! :D
mmm een naam voor mijn coole leeuw,.. komt u maar, ... :p |
|
|
| arjoderoon |
| ha cool! nou euhm doe eens creatief? verzin een leuke naam. |
|
|
| New Wave |
| mensen mensen mensen..............:( |
|
|
| jploveparade |
| Stampertje is lief. Zou ik niet wegdoen! |
|
|
| dj_highforce |
| het is ook btje vaag om hem allemaal als avatar te gebruiken, aan je avatar kun je iemand juist snel herkennen, maar je zou hem wel in je sig kunne zetten toch... |
|
|
| arjoderoon |
| zeker. heb jij hem nog transparant en in layers? dan voeg ik hem zow toe |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Stampertje is lief. Zou ik niet wegdoen! |
Stampertje rulled iedereen, niemand stampt zo hard op techno dan Stampertje :cool: |
|
|
| dj_highforce |
Ik heb hem zelf in Flash 5.0 gemaakt, maar heb hem ff opgeslagen als adobe illustrator formaat, gezien je daar waarschijnlijk beter mee kunt werken.
Moet je maar kijken of het wat is:
http://cursus4free.multimania.com/ta/taholland.ai |
|
|
|
|