return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Waar heeft het logo last van?
View this Thread in Original format
Flipper01
Wat is er aan de hand met het TA forum logo links bovenaan het forum? Heeft ie weer een pilletje teveel geslikt?
Meestal blijft ie wel rustig of ligt dat aan mij? ;)

jploveparade had z'n sig er al leuk op aangepast:
!_PeTrUs_!
Pffffff


Halloween????
dj_highforce
haha ja, het was mij ook al opgevallen :D :disbelief
arjoderoon
mm ja k had het gezien. vind het nie echt mooi maar goed.
sowieso vind ik het ta logo al nie echt top
maar goed. ik ben dan ook gewoon een zeikerd
Blik
komt idd elk Halloween terug, die ogen, blijft een weekje zo (volgens mij) en dan gaat het weer weg
eieregooie
Kvinnut wel komisch :D
M_Peror
Verrek... nou je 't zegt... die knakker staat daar al zo lang dat ik 'r niet eens maar naar kijk. Vinnet wel humor.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement