return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Platen TK
View this Thread in Original format
Acidophilus
Iemand interesse in de volgende platen?

Nalin & Kane - Open Your Eyes - SUPERFLY 10017 - € 30,-

Plastic Boy - Twixt - BONZAI 012 12" - € 25

Plastic Boy - Twixt - XTC 045 - € 20,-

Cloud 69 - Sixty Nine Ways - XTC 053 - € 25,-

In Trance We Trust Sampler - ITWT 304-5 12" - € 25,-
A1) Hammock Brothers - Blaze Of Night
B1) Reversed Twister - De-Tuned
B2) Solar Plexus - 20000 Miles Under The Sea

Midway - Monkey Forest - ITWT 333-5 12" - € 15,-

King Of Clubs - Revelation - ITWT 332-5 12" - € 17,5

Luis Paris - Incantation - TSU 6018 - € 15,-

Matt Darey pres. Mash Up - Liberation - TSU 6014 - € 20,-

Matt Darey pres. Mash Up - Beautiful - CVS 021 - € 15,-

PM of mail me als je interesse hebt.

GreetZ
TimeportE
uuuh.. 20 euro voor bv gouryella.. das toch best wel veel want ik zag em laatst nog gewoon op juno staan en das toch minder.. toch? plaat is normaal toch iets van 9 euro?
zelfde geld btw voor exhale..
AFTERNATIVE
Deze prijzen zijn egt belachelijk....
Valhalla
Kunt het toch altijd proberen :p
Acidophilus
Belachelijk?

Kijk voor de gein eens op:

http://www.djludvig.gemm.com/

dat is pas belachelijk...
miki0
Plastic Boy - Twixt - BONZAI 012 12" - € 25

Die heb ik laatst nog verkocht voor € 10

Maar goed, 't zijn jouw platen en je kan t altijd proberen maar je gaat er niet veel verkopen voor deze prijs ben ik bang voor je :)
Smirnoff
Zijn het GOUDEN platen ofzo ??żż :toothless
New Wave
Het is niet erg hoor kerel, ik reken soms ook nog in guldens.:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:



:p
TranceFool
quote:
Originally posted by Acidophilus
Belachelijk?

Kijk voor de gein eens op:

http://www.djludvig.gemm.com/

dat is pas belachelijk...

wtf die gozer is gestoord.....beetje te hoog in zn bol geslagen volgens mij :clown:

Far From Over zou ik we heeeeel erg graag willen hebben, alleen beetje zieke prijzen:rolleyes:
New Wave
Die gast is echt ziek in zijn hoofd...

hamburgerboefje
Best grappig om te zien ja, 30 dollar voor een plaatje van svenson en gielen:eyespop:
Flipper01
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Best grappig om te zien ja, 30 dollar voor een plaatje van svenson en gielen:eyespop:

Wat zal de nieuwe BoOzYwOoZy dan wel niet moeten kosten.. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement