return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Guy Ornadel @ Aria Friday Novembr 22! (pg. 2)
View this Thread in Original format
disko-kandi
hehehe, fast! what makes u think that?!?! no, actually i'm a combination of british and german/ bavarian... no surprise there i guess!


:happy2:
le castrateur
omfg!!!!! thx m8 just watch me there ill be the official BeAt kEePeR!:whip:
fastmp3
quote:
Originally posted by disko-kandi
hehehe, fast! what makes u think that?!?! no, actually i'm a combination of british and german/ bavarian... no surprise there i guess!


:happy2:



kewl kewl kewl :D
grostrance
YO FROM THE GETTTTTTTTO!

ouais ben moi j'me pointe a Ornadel, Miss Barbara pis Tiesto pour ma derniere soiree au ARIA de l'année (ou peut-etre au DAG?)... hehe

domage je manque Ben Sims la semains dapres..

qui vient a Innercity? EahEAHehahEhaeha :)

UMEK DAVE CLARKE MARCO V, dla balle ! lol


le castrateur
quote:
Originally posted by grostrance
YO FROM THE GETTTTTTTTO!

ouais ben moi j'me pointe a Ornadel, Miss Barbara pis Tiesto pour ma derniere soiree au ARIA de l'année (ou peut-etre au DAG?)... hehe

domage je manque Ben Sims la semains dapres..

qui vient a Innercity? EahEAHehahEhaeha :)

UMEK DAVE CLARKE MARCO V, dla balle ! lol



WOWe!! où ca ben sims... pas au DAG?
detective you
rue east - birmingham ( ben sims mix)
only tune i know and it's great
le castrateur
quote:
Originally posted by detective you
rue east - birmingham ( ben sims mix)
only tune i know and it's great

hell yeah!
disko-kandi
u look out le castrateur m8y ... i'll be there right next 2 u keepin those crazzzeee beatz!!!! :crazy: :tongue3 :haha: :toocool: :D
le castrateur
quote:
Originally posted by disko-kandi
u look out le castrateur m8y ... i'll be there right next 2 u keepin those crazzzeee beatz!!!! :crazy: :tongue3 :haha: :toocool: :D

i take this as a challenge...
lets see who can keep those mothering beats!"?!"?&!"?*:D :eek:
disko-kandi
so ... i guess i'll look out for the crazieest nutter .... hehehe! \
we'll see if u can keep up, babe!!

:crazy: :stongue: :eyespop: :D

fastmp3
caners i say , you guys are CRAZY CANERS hahahaha :stongue: :haha: :crazy:
KrinKer
Le Castrateur

A peu près TOUS les artistes qui passe au aria un vendredi soir passent au Dag le jeudi ( on a même eu Dj dan 2 mois avant VOUS GNA GNA GNA GNA :P )

Donc OUI Ben sims vient au dag et sa vas être mongole ( dernière soirée de ben sims a toute arracher ( y'étais avec Barbara imaginer la soirée de fous 1!! )

KrinKer
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement