|
Guy Ornadel @ Aria Friday Novembr 22! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| disko-kandi |
hehehe, fast! what makes u think that?!?! no, actually i'm a combination of british and german/ bavarian... no surprise there i guess!
:happy2: |
|
|
| le castrateur |
| omfg!!!!! thx m8 just watch me there ill be the official BeAt kEePeR!:whip: |
|
|
| fastmp3 |
| quote: | Originally posted by disko-kandi
hehehe, fast! what makes u think that?!?! no, actually i'm a combination of british and german/ bavarian... no surprise there i guess!
:happy2: |
kewl kewl kewl :D |
|
|
| grostrance |
YO FROM THE GETTTTTTTTO!
ouais ben moi j'me pointe a Ornadel, Miss Barbara pis Tiesto pour ma derniere soiree au ARIA de l'année (ou peut-etre au DAG?)... hehe
domage je manque Ben Sims la semains dapres..
qui vient a Innercity? EahEAHehahEhaeha :)
UMEK DAVE CLARKE MARCO V, dla balle ! lol
 |
|
|
| le castrateur |
| quote: | Originally posted by grostrance
YO FROM THE GETTTTTTTTO!
ouais ben moi j'me pointe a Ornadel, Miss Barbara pis Tiesto pour ma derniere soiree au ARIA de l'année (ou peut-etre au DAG?)... hehe
domage je manque Ben Sims la semains dapres..
qui vient a Innercity? EahEAHehahEhaeha :)
UMEK DAVE CLARKE MARCO V, dla balle ! lol
|
WOWe!! où ca ben sims... pas au DAG? |
|
|
| detective you |
rue east - birmingham ( ben sims mix)
only tune i know and it's great |
|
|
| le castrateur |
| quote: | Originally posted by detective you
rue east - birmingham ( ben sims mix)
only tune i know and it's great |
hell yeah! |
|
|
| disko-kandi |
| u look out le castrateur m8y ... i'll be there right next 2 u keepin those crazzzeee beatz!!!! :crazy: :tongue3 :haha: :toocool: :D |
|
|
| le castrateur |
| quote: | Originally posted by disko-kandi
u look out le castrateur m8y ... i'll be there right next 2 u keepin those crazzzeee beatz!!!! :crazy: :tongue3 :haha: :toocool: :D |
i take this as a challenge...
lets see who can keep those mothering beats!"?!"?&!"?*:D :eek: |
|
|
| disko-kandi |
so ... i guess i'll look out for the crazieest nutter .... hehehe! \
we'll see if u can keep up, babe!!
:crazy: :stongue: :eyespop: :D |
|
|
| fastmp3 |
| caners i say , you guys are CRAZY CANERS hahahaha :stongue: :haha: :crazy: |
|
|
| KrinKer |
Le Castrateur
A peu près TOUS les artistes qui passe au aria un vendredi soir passent au Dag le jeudi ( on a même eu Dj dan 2 mois avant VOUS GNA GNA GNA GNA :P )
Donc OUI Ben sims vient au dag et sa vas être mongole ( dernière soirée de ben sims a toute arracher ( y'étais avec Barbara imaginer la soirée de fous 1!! )
KrinKer |
|
|
|
|