|
פיגוע (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אין ספק שהמדינה הזאת דפוקה אני בזמן האחרון ממש ממש מפחד ביגלל האבטלה וכו'.. בעבודה של אבא שלי עושים עיצומים מ 600 עובדים נישארו רק 60
וברוך השם הוא נישאר אבל עדיין יש תפחד שהחברה פשוט הולכת ליפשוט את הרגל ואז אבא מובטל כל היום בבית ואמא שלי גם ככה לא עובדת זה מה זה מלחיץ אותי חבל על הזמןן
המצב בשוק חרבנה וגם ביכלל במדינה הזאת אני מאמין שזה בקרוב יתחיל ליפגוע באנשים שאני מכיר.. אין כ"כ מהלעשות דוגרי לדתיים ממש טוב הם כל היום בישיבה לומדים ומקבלים על זה כסף... צצריך להתחיל לקצץ להם ולהתחיל לחשוב מה עושים עם המדינה הזאת איך יוצאים מהמצב המסריח הזה
טוב מה אני יגיד אני ממש מממש מקווה שהכל יסתדר גם על הכלכלה וגם עם המדינה עצמה בינתיים אני לא רואה כ"כ תיקווה שיצא משו בענין הזה
:sadgreen: :sadgreen: :( :( :sadgreen: :sadgreen: :( :( |
|
|
| DjNumShum |
תשמעו המדינה הזאת לא מתקדמת לשום מקום המדינה בדרך למטה וכמה שזה עצוב לשמוע אני לא מאמין שהמדינה הזאת תתקיים בעוד 15 שנה
וברגע שאתם תסיימו צבא ותצאו לחיים תבינו שהסיכויים שלכם להתליח במדינה הזאת קטנים בעשרות אחוזים ממדינה אחרת...
בגלל זה אני לא רואה את העתיד שלי במדינה הזאת |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by guetag
תראו מה יש בטורקיה
|
דוגרי מה יש בטורקיה?
כלום
יש להם מצב פיננסי מצוין
זה שאחוז הבערות שם גבוהה זה לא אומר שהמצב לא טוב אצלהם |
|
|
| Sniper |
גילי אחי בוא נגיד ככה הכל פה לא טוב
!!!
אין עבודה אין שלום אין שקט אין מיים!! אין כלום פהה
הכל פה לא טוב! אין אהבת אחים אין שום דברר
פשוט שום דבר!! וצריך לחשוב על זה שאם לא יעשו משו בעניין הזה בהקדם האפשרי המדינה הזאת לא תתקיים ב10 20 שנה הבאותת
בוא נחייה בתיקווה שיהיה טוב בסופו של דבר |
|
|
| NaOren |
אני מסכים עם גילי..
אני אוהב את א"י ...
ואני לא יעבור לגור בשום מקום אחר!
וזה שיש אנשים שלא רוצים לעבוד, זה לא אומר שהם לא יכולים
ובגלל שהם לא רוצים לעבוד אין להם כסף!
יש מלא עבודות בשביל מלא אנשים... לא חסר ...
פשוט במדינה הזאת אנשים מעדיפים לשבת בבית ולקבל כסף
וואלה אני לא חושב שהמצב שלנו חרא בגלל הדתיים שכאילו אנחנו ממנים אותם... |
|
|
| Sniper |
מממ תשמע אורן אתה צודק בזה שאנשים רוצים לשבת בבית להרוויח כסף מי לא רוצה כזה דבר
אבל שמע! העבודות שיש זה בניין גננות בקיצור עבודות כפיים ועבודות קשות וגם ככה לא משלמים הרבה כסף בעבודות האלה וביגלל זה מביאים פועלים מפילפינים תיאלנד רומנים וכו'... מבין?? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ תשמע אורן אתה צודק בזה שאנשים רוצים לשבת בבית להרוויח כסף מי לא רוצה כזה דבר
אבל שמע! העבודות שיש זה בניין גננות בקיצור עבודות כפיים ועבודות קשות וגם ככה לא משלמים הרבה כסף בעבודות האלה וביגלל זה מביאים פועלים מפילפינים תיאלנד רומנים וכו'... מבין?? |
נכון...
לפי דעתי צריך להתחיל להעיף מפה את הפועלים הזרים
וככה הכל יהיה פה יותר טוב
ומה לעשות שיש אנשים שמעדיפים לשבת בבית ולהרוויח 1000 שקל פחות ממישהו שעובד כל החודש כמו חמור!
מי שעובד יהיה לו יותר טוב בחיים...
אני לא הייתי יכול כל היום להיות בבית בלי עבודה ובלי כלום.. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by NaOren
נכון...
לפי דעתי צריך להתחיל להעיף מפה את הפועלים הזרים
וככה הכל יהיה פה יותר טוב
ומה לעשות שיש אנשים שמעדיפים לשבת בבית ולהרוויח 1000 שקל פחות ממישהו שעובד כל החודש כמו חמור!
מי שעובד יהיה לו יותר טוב בחיים...
אני לא הייתי יכול כל היום להיות בבית בלי עבודה ובלי כלום.. |
אחי מצטער להגיד לך אבל אתה ממש טועה
כל הפועלים הזרים (סינים תאילנדים רומנים וכו') לוקחים מקסימום 20 שקל לשעה של עבודה
ישראלי לאומת זאת יקח לך 200 שקל!!!!
תעשה ת'חשבון
:rolleyes: |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Sniper
גילי אחי בוא נגיד ככה הכל פה לא טוב
!!!
אין עבודה אין שלום אין שקט אין מיים!! אין כלום פהה
הכל פה לא טוב! אין אהבת אחים אין שום דברר
פשוט שום דבר!! וצריך לחשוב על זה שאם לא יעשו משו בעניין הזה בהקדם האפשרי המדינה הזאת לא תתקיים ב10 20 שנה הבאותת
בוא נחייה בתיקווה שיהיה טוב בסופו של דבר |
|
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אחי מצטער להגיד לך אבל אתה ממש טועה
כל הפועלים הזרים (סינים תאילנדים רומנים וכו') לוקחים מקסימום 20 שקל לשעה של עבודה
ישראלי לאומת זאת יקח לך 200 שקל!!!!
תעשה ת'חשבון
:rolleyes: |
נו בסדר....
מה אתה רוצה שהם יקחו גם 20 שקל?
זה לא חוקי להעסיק את הפועלים הזרים האלה!!!!!
| quote: | Originally posted by guetag
האפשרות לעזוב תמיד פתוחה אם רע לך |
ראסמי...
אתה לא מאיים פה על אף אחד..!!
ואחי שלא תבין אותי לא נכון, אני לא בא לריב איתך או משו
אבל אני שונא אנשים כמוך
מה לא טוב לך פה אז תעבור
כל פעם שיהיה לך קשה אתה תעזוב? |
|
|
| Vortex_SA |
אורן, ככה קוראים לך נכון? תראה, שני ההורים שלי מובטלים, עד לפני כמה חודשים אבא שלי עבד כסמנכ"ל בחברת סטארט אף וקנו אותם והחברה התפרקה ועכשיו אין לאבא שלי עבודה, אתה חושב שהוא רוצה לשבת ולהרוויח דמי אבטלה שהם בערך חמישית ממה שהוא הרוויח??? סתם זרקתי מספר...
כל תעשיית ההיי טק הלכה לעזזל, כמו תעשיית הטקסטיל בזמנה, אני יודע את זה כי אמא שלי עבדה בטקסטיל במעבדה באשדוד, בקיצור, האבטלה לא כל כך רחוקה מאיתנו אנשים, האבטלה היא כבל לא נחלתם הבלעדית של המעמד הנמוך, בנתיים המצב שלנו בסדר, אם יהיה מזל וירצה ה', אנחנו נצא מהשפל... אז בקיצר יש מלא אנשים שרוצים לעבוד ולא יכולים!!
יום טוב |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אורן, ככה קוראים לך נכון? תראה, שני ההורים שלי מובטלים, עד לפני כמה חודשים אבא שלי עבד כסמנכ"ל בחברת סטארט אף וקנו אותם והחברה התפרקה ועכשיו אין לאבא שלי עבודה, אתה חושב שהוא רוצה לשבת ולהרוויח דמי אבטלה שהם בערך חמישית ממה שהוא הרוויח??? סתם זרקתי מספר...
כל תעשיית ההיי טק הלכה לעזזל, כמו תעשיית הטקסטיל בזמנה, אני יודע את זה כי אמא שלי עבדה בטקסטיל במעבדה באשדוד, בקיצור, האבטלה לא כל כך רחוקה מאיתנו אנשים, האבטלה היא כבל לא נחלתם הבלעדית של המעמד הנמוך, בנתיים המצב שלנו בסדר, אם יהיה מזל וירצה ה', אנחנו נצא מהשפל... אז בקיצר יש מלא אנשים שרוצים לעבוד ולא יכולים!!
יום טוב |
שמע אחי...
אני לא ממש מתמצה בזה
אבל אני יודע שיש עבודות כיום ... ואולי הם לא ממש טובות
אבל יש עבודות
ואבא שלך עבד בהיי טק אז הוא לא רגיל לעבודות כאלה...
ובאמת מלא מפוטרים יש בהי טק בכמה חודשים האחרונים...
ומה שהכי חרא זה שלא יכולים להגיד להם יענו שבוע מראש או משהו כזה...
בבוקר הם באים ומגלים שפיטרו אותם |
|
|
|
|