return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לנשים אשר הן, מגבר שהספיק לו
View this Thread in Original format
DjChook
אם את סבורה שאת שמנה, קרוב לודאי שאת צודקת, אל תשאלי
אותנו, אנו מסרבים
לענות.

למדי להתמודד עם המושב של האסלה, אם הוא מורם, הורידי
אותו.

אם אינך מתלבשת כמו נערות הסוד של ויקטוריה, אל תצפי
מאתנו להתנהג כמו
הגברים באופרות סבון.

אל תסתפרי לעולם. שיער ארוך תמיד מושך יותר משיער קצר.
אחת הסיבות
העיקריות שגברים פוחדים להינשא היא שנשים נשואות תמיד
מסתפרות, ואז אתה כבר תקוע
אתה .

ימי הולדת, חג האהבה, ויום השנה אינם אתגר לבחון אם
נוכל למצוא שוב את
המתנה המושלמת.

אם את שואלת שאלה שאינך רוצה עליה תשובה, צפי לתשובה
שאינך רוצה לשמוע.

לפעמים אנחנו לא חושבים עלייך, תחיי עם זה.

אל תשאלי אותנו על מה אנו חושבים אלא אם כן את מוכנה
לדון בנושאים כגון
חבל הטבור, מבנה רובה הציד או משאיות ענק. או כמה לוהטת
נראתה החברה הכי
טובה שלך בשמלה ההיא באותו הערב.

יום שבת = ספורט, זה כמו ירח מלא או השינויים בגאות.
הניחי לזה.

קניות אינן ספורט, ולא, אנחנו לעולם לא נחשוב עליהם כך.

כשעלינו ללכת למקום כלשהו, כל דבר שתלבשי יהיה בסדר,
באמת.

יש לך מספיק בגדים.

יש לך יותר מדי נעלים.

בכי הנו סחיטה.

בקשי מה שאת רוצה. בואי נהיה ברורים בעניין הזה : רמזים
עדינים לא עובדים, רמזים עבים לא עובדים, רמזים ברורים במיוחד לא
עובדים, פשוט תגידי.

לא, אנחנו לא יודעים איזה יום היום. לעולם לא נדע. סמני
ימי שנה בלוח
השנה.

להשתין בעמידה קשה יותר. אנו נדונים להחטיא לפעמים.

לרוב הגברים יש שלושה זוגות נעלים – מה גורם לך לחשוב
שנוכל לבחור זוג
מתוך עשרים, שיראה טוב עם השמלה שלך??

כן ולא הם תשובות קבילות כמעט בכל שאלה.

בואי אלינו עם בעיה רק אם את רוצה שנעזור לך לפתור
אותה. זה מה שאנו
עושים, באשר לאהדה/הזדהות, בשביל זה יש חברות.

כאב ראש שנמשך 17 חדשים הוא בעיה, גשי לרופא.

בדקי את השמן שלך.

זה לא לטובתנו ולא לטובתכן שנענה על השאלון יחד, לא, זה
לא משנה איזה
שאלון.

כל דבר שאמרנו לפני ששה חדשים הנו בלתי קביל בויכוח. כל
ההערות בטלות
ומבוטלות כעבור שבעה ימים.

אם ניתן לפרש משהו שאמרנו בשתי דרכים ואחת הדרכים תעציב
או תכעיס אותך,
התכוונו לפירוש השני.

הניחי לנו לנעוץ מבטים. אנו נסתכל בכל מקרה. זה בגנים.

את יכולה או לומר לנו לעשות משהו, או איך לעשות משהו,
אבל לא שניהם.

ככל שניתן, בבקשה אמרי מה שיש לך לומר בזמן הפרסומות.

כל הגברים רואים 16 צבעים, אפרסק הוא פרי לא צבע.

אם זה מגרד, זה יגורד.

בירה מרגשת אותנו כמו שתיקי יד מרגשים אתכן.

אם אנחנו שואלים מה לא בסדר ואת אומרת "כלום", אנו ננהג
כאילו כלום לא
קרה. אנו יודעים שאת משקרת, אבל זה פשוט לא שווה את
הטרחה.

אהה ולסיום, אם כבר קמת....

תביאי מכבי !
MoSH_MaN
חחחחח גדול
divx-master
חחחח וואייי גדוולל !!!

הכי אהבתי את

"אם את סבורה שאת שמנה, קרוב לודאי שאת צודקת, אל תשאלי
אותנו, אנו מסרבים
לענות.

למדי להתמודד עם המושב של האסלה, אם הוא מורם, הורידי
אותו."

חח חזק
DjChook
חחח כן זה נראה לי אחד הקטעים היותר טובים שיש

ואני הכי אוהב

משהו שנאמר לפני שישה חודשים אינו קביל במריבה

זה ככ נכון !!!
eXeTik
פחחחחחחח, אהבתי...
s0undw4v3
מהההה???!?!?!?!?
משהו שנאמר לפני שישה חודשים אינו קביל במריבה?!?!

בת זונה!!!
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחח
זה גדול!!!
NaOren
איייייייי זה מה שאח שלי שלך לי ליפני כמה ימים באי מייל...
:-)))
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
איייייייי זה מה שאח שלי שלך לי ליפני כמה ימים באי מייל...
:-)))


זה מה שבנדוד שלי שלח לי לפני כמה ימים (הגדול)

והכי מצחיק שחברה שלו שלחה לו את זה :)
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
זה מה שבנדוד שלי שלח לי לפני כמה ימים (הגדול)

והכי מצחיק שחברה שלו שלחה לו את זה :)


?
נו.....
ומה אני אמרתי?

HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אהבתי

"אם זה מגרד - זה יגורד!!!"

זה וגם כל השאר, פשוט חזק!!!!!!!!!!

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Tarantula
חחחחחח.....
זה היה טוב...:D :D
:crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :happy2: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement