return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
De AH Prins Bernard Game :D
View this Thread in Original format
jploveparade
klik here (flash)
ScuL
die ventjes rennen veel te snel.
ik kan er niet eens 1 raken

-edit-

ah na een 2e poging haal ik de 350 :p
jploveparade
Niemand zei dat het makkelijk was ;)
New Wave
-530........best goed, ik heb mijn lenzen niet in.
total woot
lol :p
ik sta al 55-ste, best moeilijk klotespelletje :whip:

grtz
WooT
TranceFool
Bernhard gaat bij mij steeds flippen, allemaal rondjes draaien enzo :crazy:
Teknikol
quote:
Originally posted by TranceFool
Bernhard gaat bij mij steeds flippen, allemaal rondjes draaien enzo :crazy:


bij jou ook al? hels is da

score -275:cool:
eieregooie
Whahaha! Fantastich!

Ik kom tot 625 :D
Flipper01
quote:
Originally posted by TranceFool
Bernhard gaat bij mij steeds flippen, allemaal rondjes draaien enzo :crazy:

Had ie bij mij ook last van :(
Gebeurd volgens mij als je op de auto's gaat lopen ;)
SpeakerfreaK
wat een melig spel haha, alleen soms draait bernhard verschikkelijk sloom. Of komt dat door al mijn uploads ? hehe Score is nog niet om over naar huis te schrijven :tongue2

Partyhardy!
haha lache gevonden weer dit spel jploveparade! :cool:
ik kom tot een score van 1125 :D plaats 67 nu :)
hamburgerboefje
Sow hee ik sta al helemaal 132ste:tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement