|
De AH Prins Bernard Game :D
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
die ventjes rennen veel te snel.
ik kan er niet eens 1 raken
-edit-
ah na een 2e poging haal ik de 350 :p |
|
|
| jploveparade |
| Niemand zei dat het makkelijk was ;) |
|
|
| New Wave |
| -530........best goed, ik heb mijn lenzen niet in. |
|
|
| total woot |
lol :p
ik sta al 55-ste, best moeilijk klotespelletje :whip:
grtz
WooT |
|
|
| TranceFool |
| Bernhard gaat bij mij steeds flippen, allemaal rondjes draaien enzo :crazy: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Bernhard gaat bij mij steeds flippen, allemaal rondjes draaien enzo :crazy: |
bij jou ook al? hels is da
score -275:cool: |
|
|
| eieregooie |
Whahaha! Fantastich!
Ik kom tot 625 :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Bernhard gaat bij mij steeds flippen, allemaal rondjes draaien enzo :crazy: |
Had ie bij mij ook last van :(
Gebeurd volgens mij als je op de auto's gaat lopen ;) |
|
|
| SpeakerfreaK |
| wat een melig spel haha, alleen soms draait bernhard verschikkelijk sloom. Of komt dat door al mijn uploads ? hehe Score is nog niet om over naar huis te schrijven :tongue2 |
|
|
| Partyhardy! |
haha lache gevonden weer dit spel jploveparade! :cool:
ik kom tot een score van 1125 :D plaats 67 nu :) |
|
|
| hamburgerboefje |
| Sow hee ik sta al helemaal 132ste:tongue3 |
|
|
|
|