return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
~~~~Attention Moreno~~~~~ (pg. 2)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk


ja en dat suckte ff dik de tering! man man.. stupid ass opnames voor door t lint.. nou nou.. zat k echt op te wachten..

Moreno daarentegen draaide wel lekker hard en veel onbekende stuff! Netjes.. ook errug rustig.. best lullig..

maar toch wel relaxt gepartyd..


haha ik ben blij dat ik er NIET op sta :)

anders krijg je plotseling op school van een klasgenoot te horen van .....haha ik heb je gezien !!! bij nance !! ;)
Dat moeten we dus NIET hebben ...;)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik
beste henkie_henk, als je nou ff goed had gekeken op futuretraxx dan had je vast en zeker wel gezien dat je hem daar niet kunt downloaden

voor de rest maakt het niet (zoveel) uit hoor:D



Best Blik! als jij nou ook even onder "new traxx" en dan staat ie ongeveer in het midden met deze titel "Taiko - Uno Dos Tre Quatro [Club Mix]" ...

voor de rest maakt het niet (zoveel) uit hoor:D
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk



Best Blik! als jij nou ook even onder "new traxx" en dan staat ie ongeveer in het midden met deze titel "Taiko - Uno Dos Tre Quatro [Club Mix]" ...

voor de rest maakt het niet (zoveel) uit hoor:D


en als je ff op de naam drukt blijkt dat er geen link achter staat en dat die dus niet te downloaden is, alleen de liedjes waar een schijfje voor staat kun je downloaden en wat zie ik daar.........??? voor Taiko staat geen schijfje.........:o hehe lol :D

voor de rest maakt het nu helemaal niks meer uit, want je kunt me niet verder meer uitlullen :D

no hard feelings henkie.....? :p
Jukx
quote:
Originally posted by Henkie_henk


P.S. ik weet nog nummertje van Morenotje..

Taiko - Uno dos tres quatro (which mix? no mix? whatever)



Hij heet eigenlijk: Taiko - Die Blechtrommel
Henkie_henk
Hey blik weet je wat dan ook weer jammer is...

dat je gewoon ff met je ftp clientje daar heen moet gaan..

Men neme:

ftp://binaryarea.d2g.com:1234/

Men opent leech ftp (www.downloads.com) of flashfxp..

men voert dat in..

Men gaat naar de foldertjes en VOILA...

volgens mij kan t ook wel met je browsertje hoor.. gewoon op dingetje (schijfje) klikken..

Veel plezier

No hard feelings blik! :p
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Hey blik weet je wat dan ook weer jammer is...

dat je gewoon ff met je ftp clientje daar heen moet gaan..

Men neme:

ftp://binaryarea.d2g.com:1234/

Men opent leech ftp (www.downloads.com) of flashfxp..

men voert dat in..

Men gaat naar de foldertjes en VOILA...

volgens mij kan t ook wel met je browsertje hoor.. gewoon op dingetje (schijfje) klikken..

Veel plezier

No hard feelings blik! :p


ja, hallo, hoe moetr ik dat weten, staat er niet bij hoor, en volgens mij wist niemand anders het.

maar ok, kben uitgeluld :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik



maar ok, kben uitgeluld :D


hehe..

verchil moet er wezen he ;) :D ;p

Neej ff serieus je hebt er wel weer wat relaxte nieuwe songs bij nu toch :D

Zijn namelijk best mooi!

L@terZz


Check jij je private messages trouwes weles??
michiel
ff voor de goede orde........wie is hier (in dit forum) moreno?????

later

michiel
M5
quote:
Originally posted by michiel
ff voor de goede orde........wie is hier (in dit forum) moreno?????

later

michiel


Das ook een member van dit forum....hij is bijna nooit online ...:(

Hij is resident DJ in Starlight ......discotheek waar ik , Henkie_henk en Akira wellus komen.....
M5
owja ...enne Mysteric ook wellus dacht ik ..

Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Check jij je private messages trouwes weles??


tuurlijk check ik die, maar als de ontvanger z'n PM-box volstaat!!!!!! JIJ dus!!!! dan is het moeilijk iets terug te sturen, heb het de laatste tijd ook beetje druk met andere dingen dus kan ik geen tijd besteden aan ftp-zooi enzo
michiel
quote:
Originally posted by M5


Das ook een member van dit forum....hij is bijna nooit online ...:(

Hij is resident DJ in Starlight ......discotheek waar ik , Henkie_henk en Akira wellus komen.....


ja die tent ken ik wel
maar wat is de naam van die moreno hier dan?

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement