|
מזל טוב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
תודה לכולם!
:tongue2 |
|
|
| Tarantula |
מממזזזלללללל טטטוווובבבבבבב!!@@#$@#$#$:D :D :D :D ;) ;) :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :stongue: :stongue: :haha: :haha:
בן כמה אתה כבר?:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
בן 17... :D
יאללה רשיון אחרי שהשביתה המזויינת הזאת תגמר!!! :whip: |
|
|
| Izzy |
Happy Birthday! :)
what presents did you get for your b-day this year? |
|
|
| Q-PiXeL |
מזל טוב אחי!!
(קצת באיחור, לא נורא) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בן 17... :D
יאללה רשיון אחרי שהשביתה המזויינת הזאת תגמר!!! :whip: |
אמרו לי היא כבר נגמרה אבל אני לא בטוח |
|
|
| AnthemFreak |
| מזל טוב אחשלי!!:D |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Izzy
Happy Birthday! :)
what presents did you get for your b-day this year? |
אבא שלי שאל אותי מה אני רוצה...
יש רעיונות? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
אמרו לי היא כבר נגמרה אבל אני לא בטוח |
היא לא נגמרה עדיין...
אתמול בחדשות של 8 שמעתי שהיא מחריפה...
ואז חבר שלי אמר לי היום שבחדשות של 12 אמרו שכנראה היום יגמר
אם לא היום אז כנראה כן יחריף |
|
|
| nimrod levi |
איזה באסה אני צריך גם לעשות תאוריה...
תגיד רועי מה איתך ורשיון? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
איזה באסה אני צריך גם לעשות תאוריה...
תגיד רועי מה איתך ורשיון? |
מחכה שתגמר השביתה שיהיה לי כבר טסט!!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
happy happy birthday
או איך שכותבים את זה
הרבה מזל טוב אחי............ואם תתעורר באיזשהו חוף או ביוב זה בסדר |
|
|
|
|