return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מזל טוב (pg. 2)
View this Thread in Original format
nimrod levi
תודה לכולם!
:tongue2
Tarantula
מממזזזלללללל טטטוווובבבבבבב!!@@#$@#$#$:D :D :D :D ;) ;) :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :stongue: :stongue: :haha: :haha:
בן כמה אתה כבר?:crazy:
Hell_Copter
בן 17... :D
יאללה רשיון אחרי שהשביתה המזויינת הזאת תגמר!!! :whip:
Izzy
Happy Birthday! :)
what presents did you get for your b-day this year?
Q-PiXeL
מזל טוב אחי!!

(קצת באיחור, לא נורא)
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בן 17... :D
יאללה רשיון אחרי שהשביתה המזויינת הזאת תגמר!!! :whip:


אמרו לי היא כבר נגמרה אבל אני לא בטוח
AnthemFreak
מזל טוב אחשלי!!:D
nimrod levi
quote:
Originally posted by Izzy
Happy Birthday! :)
what presents did you get for your b-day this year?


אבא שלי שאל אותי מה אני רוצה...
יש רעיונות?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
אמרו לי היא כבר נגמרה אבל אני לא בטוח


היא לא נגמרה עדיין...
אתמול בחדשות של 8 שמעתי שהיא מחריפה...
ואז חבר שלי אמר לי היום שבחדשות של 12 אמרו שכנראה היום יגמר
אם לא היום אז כנראה כן יחריף
nimrod levi
איזה באסה אני צריך גם לעשות תאוריה...
תגיד רועי מה איתך ורשיון?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
איזה באסה אני צריך גם לעשות תאוריה...
תגיד רועי מה איתך ורשיון?


מחכה שתגמר השביתה שיהיה לי כבר טסט!!!
GLoBaL-MUZiK
happy happy birthday
או איך שכותבים את זה

הרבה מזל טוב אחי............ואם תתעורר באיזשהו חוף או ביוב זה בסדר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement