return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טראקליסט
View this Thread in Original format
dj trinity
תגידו לי מה דעתכם על הטראק ליסט

green court feat de vixion-shininig(tiesto mix)
yves deruyter-me &my miracle
jas van housten-heaven gate(katana mix)
digital blonde-mooga(orginal mix)
iesto-lethal industry(sveneon & gilen
kyau vs albert-save me (hiver & hammer rmx)
rapid eye -a1- circa forever(pedro del ma)
east west-the love i lost


תודה מראש
אייל
DjNumShum
אמממ
אחלה טראקליסט?
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by dj trinity
jas van housten-heaven gate(katana mix)
iesto-lethal industry(sveneon & gilen
rapid eye -a1- circa forever(pedro del ma)


בוא רק נגיד שלשלושת אלה עדיף את הרמיקסים של

אוריג'ינל להבן גייט
סי ג'יי סטון לליט'ל אינדסטרי
אייבריה מיין רום לסיקרה פוראבר
dj trinity
אני יכול לבדוק
אותם אבל בגירסאות האלה המיקסוס הולך טוב..!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by dj trinity
אני יכול לבדוק
אותם אבל בגירסאות האלה המיקסוס הולך טוב..!


הגרסאות שאמרתי לך יותר יפות לשמיעה באוזן...
dj trinity
מאיפה אני יכול להשיג את הגרסאות?
Hell_Copter
חפש בהאב או בקש ממישהו שישלח לך
אני במרתון שליחות היום אז אני לא יכול... וגם אין לי אותם על המחשב אלא רק על דיסקים
אם אתה נואש אני ינסה לשלוח לך בערב... אם אני בכלל יהיה פה
Sniper
אני רואה ששניתה קצת תפליליסט מאז שהראתי לי אותו באי סי קיו

ד"א מישו דיבר ראה שמע משו מצח בזמן האחרון
?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אני רואה ששניתה קצת תפליליסט מאז שהראתי לי אותו באי סי קיו

ד"א מישו דיבר ראה שמע משו מצח בזמן האחרון
?


דיברתי איתו יום שישי פעם אחרונה בטלפון

בעצם גם ביום שבת דיברתי איתו באנטרנט
בטח עסוק בלימודים או משהו
Sniper
אהה סבבבההה
תן לי תמיספר שלו
אני יתקשר אליו

itamarsan
quote:
Originally posted by dj trinity
תגידו לי מה דעתכם על הטראק ליסט

green court feat de vixion-shininig(tiesto mix)
yves deruyter-me &my miracle
jas van housten-heaven gate(katana mix)
digital blonde-mooga(orginal mix)
iesto-lethal industry(sveneon & gilen
kyau vs albert-save me (hiver & hammer rmx)
rapid eye -a1- circa forever(pedro del ma)
east west-the love i lost


תודה מראש
אייל

אחיי סבבבבבה של טראקליסט שיהיה לך בהצלחה
Scorchio
לפי דעתי תחליף את
Save Me
בטראק אחר
ותחליף את המיקס של
Circa Forever
ל
Free Radical Remix.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement