|
who is going to Innercity????
|
View this Thread in Original format
| grostrance |
Hello !!
Who's going to Innercity out there???
I'm coming down from Canada...
please write in english ;)
thx!!!
 |
|
|
| techno:logy |
| Als je wat beter leest zie je dat er al een topic over is, ...ow sorry:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by techno:logy
Als je wat beter leest zie je dat er al een topic over is, ...ow sorry:D |
en als jij dat gewoon in het engels er neer zet dan zullen er minder threads zoals deze komen....
hey dude, we allready have a thread about Innercity, check the sticky threads please, you can ask all the things you want to know in that thread
thx in advance
*closed* |
|
|
|
|