return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Utrechters OPGELET!!!!!!!
View this Thread in Original format
Eye-Riz
De gemeente Utrecht heeft besloten dat poppodium De Vloer op zeer korte termijn haar deuren definitief moet sluiten.

Dit belachelijke besluit is genomen wegens een subsidieprobleem vanuit de gemeente.

Morgenavond is er een vergadering in het stadhuis in Utrecht.

De Vloer zal daar protesteren en zoekt medestanders voor deze protestactie.

DIT MAG GEWOON NIET GEBEUREN IN UTRECHT, EEN STAD WAAR AL VEEL TE WEINIG RUIMTE IS OM UIT TE GAAN!!!!

Morgenavond (woensdag 06-11) om 20.00 bij het stadhuis in Utrecht protestactie tegen dit waardeloze besluit!!

Komt allen!
hamburgerboefje
Wat leven we toch in een wrede wereld..! Het is dattik niet in Utrecht woon anders zou ik zeker mee protesteren..
Eye-Riz
:p
New Wave
Kenne jullie niet wat later beginnen, ik zit op dat tijdstio nog op mijn werk.




:)
mansie
Dat heeft toch allemaal geen zin. Zoals altijs is toch alles al besloten!
Eye-Riz
sorry, maar dan snap jij het nut van protesteren niet....
in Eindhoven heeft het ook geholpen bij de Effenaar. In Utrecht heeft het al een keer geholpen bij Ekko... als iedereen nou zo'n doomdenker was, dan bleven we nergens..
mansie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
sorry, maar dan snap jij het nut van protesteren niet....
in Eindhoven heeft het ook geholpen bij de Effenaar. In Utrecht heeft het al een keer geholpen bij Ekko... als iedereen nou zo'n doomdenker was, dan bleven we nergens..


Misschien heb je gelijk, maar mijn ervaringen zijn anders.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement