|
Reactor_Sound Architecture
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |

ziet er erg leuk uit! in de Now Adam Beyer, Marco Carola en Speedy J en in de Wow sfeervolle Detroit en techhouse.
gaat iemand er nog heen?
die Reactor feestjes zijn altijd wel koel! |
|
|
| Rinus |
Ik wou dit binnekort ook gaan posten :)
Ik ben zeker van de partij, vorige keer had ik kaartjes van flipper01 gekregen en het is toen zo goed bevallen dat ik er zeker weer ben.
En idd aardig gekke line-up |
|
|
| mr.marcello |
Waarom zijn dit soort feestjes nou altijd op de vrijdagavond!!! :whip:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| magrec |
Jori hulkkonen interessant ken trouwens alleen maar vrij diepe/warme en sfeervolle tech-house/progressive van hem maar hij zal ongetwijfeld hard kunnen afsluiten :)
Maar goed de 6e ken ik niet :haha: :haha: |
|
|
| TranceFool |
| Jammer dat het op vrijdag is, dan kan ik niet :( |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jammer dat het op vrijdag is, dan kan ik niet :( |
Dat probleem heb ik dus ook!! :(
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Rinus |
| Hier maak je toch gewoon vrij voor, of zie ik dat verkeerd :D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by magrec
Jori hulkkonen interessant ken trouwens alleen maar vrij diepe/warme en sfeervolle tech-house/progressive van hem maar hij zal ongetwijfeld hard kunnen afsluiten :)
Maar goed de 6e ken ik niet :haha: :haha: |
nee, ik denk niet dat die zichzelf hoeft te verloochenen hoor. :)
hij staat er samen met djs die bekend staan om hun warme Detroit sound dus daar past hij wel mooi bij.
Jori Hulkkonen zit ook achter het hitje Sunglasses at Night trouwens. :)
heeft die samen met Tiga geproduceerd.  |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Rinus
Hier maak je toch gewoon vrij voor, of zie ik dat verkeerd :D |
Zou ook kunnen dat je geen vrij kan krijgen ;) |
|
|
| -TAIS- |
| Ben er natuurlijk weer bij :) |
|
|
| M5 |
mjah dit lijkt mij ook wel wat :D :P
ff kijke of ik een slaapplaats kan regelen in Delft |
|
|
| Dj Lex |
| Misschien ga ik ook wel. Wil wel eens naar een techno feest en zo lekker dicht bij mij de buurt zo'n lekker feestje, is mischien wel een leuke optie :D |
|
|
|
|