|
Deep Dish @ Monday Bar - 11 November (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nosfea |
| quote: | Originally posted by reveal
vad skulle det betyda? |
skitsamma
det e bara jag som fånar mig.... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
See ya there!!! |
yes box:eyes: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hmm jag vet inte jag om detta...
Memento langa upp ett par set till mig mied Deep Dish och jag tyckte inte det var särskilt lyftande... lite för slött för mig... iaf dom setten var det.
Sen ska man ju på kryssningen den 12e också.... :gsmile:
.../ Steve |
Och??? Det är ju FEST!!! |
|
|
| Gaby |
som sagt: Obligatorisk närvaro.... ;) (gäller alla som bor i Sthlm och är över 18)
ER andra som dyker upp stort + i kanten :tongue3 |
|
|
| WhiteRussian |
Massa plugg just nu, samtidigt som PvD liksom räckte för ett tag, gör att jag nog skippar Deep Dish....
Men ha det så kul ni som ska dit!
Gå hem om dem spelar house! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så hur var det.... var det lika bra å ballt som ni hade hoppats på ?
.../ Steve |
|
|
| lonne |
Så hur var det.... var det lika bra å ballt som ni hade hoppats på ?
.../ Steve |
Jo, jag tyckte att det var bättre än förväntat. Aldrig sett så mkt
folk på Stures innan....vilket jävla drag !
Beträffande musiken, så var den lysande. De droppade både klassiker i
kombination med nya låtar...visserligen kände jag kanske bara igen 20-
25% av de låtar som spelades...men, men.
Jag är iaf mkt nöjd med gårdagen och tycker att alla som inte gick
dit missade ngt, dels pga musiken och dels pga stämmningen.
Det hela gjordes ju inte direkt sämre av de körde ett 5 timmars set ! |
|
|
| Proximus |
| Jag tycker att Ali rocka, medan Shahram försökte för mycket, och så var det för högt ljud där, jag fick ont i öronen som fan.. annars än det så var det gudomligt och en annan snackade med Shahram, på persiska också :D |
|
|
| morakickers |
Hmm jag vet inte jag om detta...
Memento langa upp ett par set till mig mied Deep Dish och jag tyckte inte det var särskilt lyftande... lite för slött för mig... iaf dom setten var det.
Sen ska man ju på kryssningen den 12e också.... :gsmile:
.../ Steve |
jag hade precis samma känsla som du steve, slött är ordet. var där igår och det började minst sagt slött med knappt trummor, mest melodi och svepande bas. hörde en kille bakom mig säga till sin polare att "det här måste man ta e till för att palla" ...
efter en stund körde de igång mer på allvar, och jag kan säga att JAG HAR ALDRIG VARIT PÅ EN FETARE HOUSESPELNING!! Fyyy faaan vilken atmosfär de byggde upp - så tunga progressive beats så man visste inte vart man skulle ta vägen. alltså, om de kommer tillbaka är det verkligen rekommenderat att gå - sååå grymt, och extremt bra mixat (en del ganska avancerade tricks - typ droppa några tunga beats i basfri period på en annan låt - lite som express2 brukar roa sig med).
och de var extremt bra på att läsa publiken, min bror som var kvar till slutet (själv var jag förkyld och pallade bara till 02.30 :( ) sade att det bara blev tyngre och tyngre och på slutet var helt galet med super-suggestiv stämning!
dåliga grejer: otroligt högt ljud, verkligen bristningsgränsen + alldeles för trångt på dansgolvet, sture är ju en ganska kul lokal men det är skönt att kunna dansa någorlunda obehindrat
GRYMT!! |
|
|
| OscarP |
Fasiken man kanske skulle gått ändå... :(
Finns (kommer det att finnas) nån inspelning på det där som man kan ladda ner och lyssna på? :conf: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by OscarP
Fasiken man kanske skulle gått ändå... :(
Finns (kommer det att finnas) nån inspelning på det där som man kan ladda ner och lyssna på? :conf: |
hah you wish :rolleyes: |
|
|
| Gaby |
| JAG HADE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!! |
|
|
|
|