return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
shoutcast testserver
View this Thread in Original format
esoterist
YOOO allemaal ik heb ff op dit moment een testserver aan gezet http://www.shoutcast.com/directory/...s&l=25&x=24&y=9,mmet oa veel ouwere tracks .Ik heb dit gedaan omdat er al een overvloed aan gewone tranceservers zijn.
Dus wou ik ff weten wat jullie er van vinden
ps er kunnen er maar helaas 3 luisteren ivm mijn chello 16k upload snik snik
esoterist
quote:
Originally posted by esoterist
YOOO allemaal ik heb ff op dit moment een testserver aan gezet http://www.shoutcast.com/directory/...s&l=25&x=24&y=9,mmet oa veel ouwere tracks .Ik heb dit gedaan omdat er al een overvloed aan gewone tranceservers zijn.
Dus wou ik ff weten wat jullie er van vinden
ps er kunnen er maar helaas 3 luisteren ivm mijn chello 16k upload snik snik


Helaas maar de server is nu down ivm andere bezigheden
Glaniskanis
Waarom post je niet gewoon je IP-adres+Poort waarvan je uitzendt IPV die URL
Das veeel makkelijker :)


Greetz,
Glaniskanis
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Glaniskanis


Greetz,
Glaniskanis


LoL wat heb jij dan voor naam?? ;)
Glaniskanis
Hahahaaa

Hijs goed he :cool:


Greetz,
Glaniskanis

en nog een keer voor de liefhebbers :p
Glaniskanis
Akira
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hahahaaa

Hijs goed he :cool:


Greetz,
Glaniskanis

en nog een keer voor de liefhebbers :p
Glaniskanis


Heeft die naam nog een betekenis??hehehe
TranceFool
Ja, ik ben ook wel beniewd wat die naam betekent
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Akira


Heeft die naam nog een betekenis??hehehe


quote:
Originally posted by TranceFool


Ja, ik ben ook wel beniewd wat die naam betekent



hehehe :D
Ik zou niet weten waar het op slaat (dronken bui :p), ik heb deze naam een keer verzonnen toen ik mee deed aan een online fantasy game (Utopia -> http://games.swirve.com/utopia).
Het heeft verder dus geen betekenis, maar als je iets kan verzinnen dan wil ik het graag horen :)


Greetz,
(Komt ie weer)
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement