return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
broadcast capital?? << is het gelukt met recorden?
View this Thread in Original format
arjoderoon
word capital ook uitgezonden op radio in partynight ofzow?
en zoja.. zijn er mensen die het op gaan nemen?
-=Freezel=-
het wordt onder andere gesponsord door Yorin. Misschien dat zij het uitzenden. Ik had een week geleden gemaild, maar zoals gewoonlijk nix terug. Op de site staat ook nix, alleen dat je kaarten kan winnen.

Ik zou zeggen, gewoon ff luisteren morgen.
DJ Bazz
Yorin zendt het wel uit had ik gehoord, weet alleen de tijden niet, maar ik ga het zeker opnemen!
basd
Ik hoorde (geloof ik, weet het niet helemaal zeker) dat het inderdaad door Yorin uitgezonden ging worden.
Spinnin Jack
Ik heb nu weer ruimte zat, net een paar nieuwe schijven gehad dus kan morgen weggaan om lekker gaan feesten in Den Haag en in de tussen tijd het hele zwikkie opnemen.
Heb nu weer 80GB vrij, dat moet volgens mij wel genoeg zijn :D
arjoderoon
tenzij je het in ultra sateliet kwaliteit op wil nemen ofzow
maar dan nog denk ik dat je je 80gb niet vol krijgt. kun je wat hard hd space posten ofzow? kan het goed gebruiken :D
kreischer2000
ghehe dat is wel een goed plan:D

maar zou wel tof zijn als ze het uitzenden!
Flipper01
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Ik heb nu weer ruimte zat, net een paar nieuwe schijven gehad dus kan morgen weggaan om lekker gaan feesten in Den Haag en in de tussen tijd het hele zwikkie opnemen.
Heb nu weer 80GB vrij, dat moet volgens mij wel genoeg zijn :D

Heel mooi!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!
arjoderoon
en?? is het gelukt???
wast het nog beetje vet feestje trouwens?
Spinnin Jack
Ik hoop dat iemand anders het heeft opgenomen...
had m'n comp op recoding gezet maar was niet echt gelukt :whip:

-=Freezel=-
niet uitgezonden.................

Toen ik thuis kwam, d8 ik: lekker Capital luisteren, NOT dus.
Op 538 zonden ze Live38 uit en later in de partynight herhalingen van Oakenfold in Dance Department.
OP Yorin zonden ze gewoon normale muziek uit. Lekker voor nop opgenomen dus.
xxl
paul van dijk was er niet voor de rest tiesto... :( echt jammer
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement