| arik |
קודם כל מה המצב??
אני מצטער שאני לא משתתף פה כמו פעם
אני מקווה שאתם סולחים לי למרות שאני קורא כל מילה שכתובה פה
רק כותב פחות!!!
עכשיו השאלה היא
אני רוצה לקנות נגן MP3
קומפקטי אם איכות טובה
שגם יספק ווליום גבוהה ונקי
ושיהיה לו הרבה מקום
שאני יוכל ככה להכניס את 30-40 טרקים אליו
ואני לא מבין בגרוש בדברים האלה
אז תמליצו לי בקשה ואם אתם כבר ממליצים אז תרשמו כמה זה עולה בערך בקשה??
תודה נשמות:) |
|
|