return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איזה הכי כדאי לקנות???! תעזרו לי חבריה
View this Thread in Original format
arik
קודם כל מה המצב??
אני מצטער שאני לא משתתף פה כמו פעם
אני מקווה שאתם סולחים לי למרות שאני קורא כל מילה שכתובה פה
רק כותב פחות!!!

עכשיו השאלה היא
אני רוצה לקנות נגן MP3
קומפקטי אם איכות טובה
שגם יספק ווליום גבוהה ונקי
ושיהיה לו הרבה מקום
שאני יוכל ככה להכניס את 30-40 טרקים אליו

ואני לא מבין בגרוש בדברים האלה
אז תמליצו לי בקשה ואם אתם כבר ממליצים אז תרשמו כמה זה עולה בערך בקשה??

תודה נשמות:)
NyKoN
הסדרות החדשות של המינידיסק עם NETMD
יכולים לנגן דיסקים של 6 שעות כל אחד שלוקח להעביר מהמחשב בעניין של דקות במהירות של x32

זה הכי טוב שיש באיכות הכי טובה שיש שאני מכיר...
arik
quote:
Originally posted by NyKoN
הסדרות החדשות של המינידיסק עם NETMD
יכולים לנגן דיסקים של 6 שעות כל אחד שלוקח להעביר מהמחשב בעניין של דקות במהירות של x32

זה הכי טוב שיש באיכות הכי טובה שיש שאני מכיר...

זה באמת נראה משהו טוב
רק חבל שאין לי 1500 שקל
להוציא על כזה

אני חשבתי מקסימום
600
וזה לא חייב להיות דגם חדשני
רק שיתן לי איכות לא רעה
ושיתן לי לשמוע MP3
NyKoN
איזה 1500?
999 שקל
:D
בקניון ערים יש חנות ליד ניו פארם קוראים לה דיסק מדיה
יש שם מחירים טובים למינידיסקים ויש הרבה דגמים תלך לשם ותבקש לראות את הדגמים עם NETMD

זה שווה את זה בדוגרי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
בקניון ערים


:nervous: -----> :eek: -----> :(
NyKoN
תרגעו
הייתי שם אתמול ושלשום וגם לפני זה
גם ביום של הפיגוע הייתי
הקניון הזה היה ועדיין מלא מאבטחים ומאוד בטוח שם
וריק...
arik
אני בהחלט ילך לשם
תודה העל העצעה ניקון

ותודה רועי על שהפחדת אותי אם הפיגועים:)
NyKoN
אחי
אם אתה הולך אז בעיקרון יש שם גם נגני אמפי3 ועוד כמה צעצועים נחמדים
תשאל אותו על הכל
Triple-z
אני הייתי ממליץ על Archos Jukebox Recorder 20 שזה נגן עם הארדיסק
20GB
אבל עולה בארץ איזה 2400 שקל

או על Iriver SlimX שזה הדיסקמן הכי טוב לאמפי3 לדעתי (ודעת רבים בעולם)
אבל שוב גם הוא יקר במיוחד בארץ (1400 שקל משהו כזה יש בפלונטר)

מה לעשות על איכות משלמים

בקיצור בתווך המחירים שלך אני הייתי בודק פה

זה נראה לי אחלה דיסקמן של סמסונג וגם מחיר טוב (379 ש"ח)
בגלל שזה מכירה קבוצתית
בקיצור תראה פרטים באתר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
תרגעו
הייתי שם אתמול ושלשום וגם לפני זה
גם ביום של הפיגוע הייתי
הקניון הזה היה ועדיין מלא מאבטחים ומאוד בטוח שם
וריק...


אחי זה בצחוק היה.... אני שם זין על פיגועים
אני לא מפסיק את החיים שלי בגלל החרא הזה
זה היה סתם בשביל הקטע

MoSH_MaN
קנה דיסקמן אמ פי 3

זול קל
בלי שום תיחכומים

דיסקים רגילים
וזהו


עזוב אותך מ

4580/5ו'קןי'34טן5ט45847235נ8
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement