|
___meeting Qontact___
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Waar spreken we af... I'll be there...
 |
|
|
| Akira |
| helaas ben ik er niet....maar gewoon bij de wc afspreken aangezien die zo ontzettend groot zijn :) |
|
|
| eXos |
| HALLO, reageer FF. Het is over 36 uur al... |
|
|
| Rudy |
Ik ga er ook naartoe, maar wat wil je gaan doen dan?
Verzin jij maar waar dan! Ergens in de chill out of in de MTV hall, of idd in de plee! |
|
|
| eXos |
OK
01:00 uur voor de plee van de mannen BOVEN ,
hoope dat er maar 1 WC is... |
|
|
| Rudy |
Zeg dan 1:00 uur in de plee van de mannen boven
dat is wat duidelijker!
En wat als er ook nog vrouwen komen? |
|
|
| eXos |
| Ja mense, nog 10 1/2 uur... |
|
|
| Cold |
..zie je 2 gasten , 1 lange neger en een kleinere gast met een 2 kleurige (blauw/lichtblauw) chippie en een zonnebril....dan zijn ik en Bellie dat...
Het feest gaat zo alweer beginnen...ik wens iedereen veel Phun!
laterz |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Cold
..zie je 2 gasten , 1 lange neger en een kleinere gast met een 2 kleurige (blauw/lichtblauw) chippie en een zonnebril....dan zijn ik en Bellie dat...
Het feest gaat zo alweer beginnen...ik wens iedereen veel Phun!
laterz |
jij ook veel plezier natuurlijk.......ik zal eens een oogje openhouden...:D
moet wel opvallen zo'n stel.....;) |
|
|
| M5 |
ik zit te denken waaraan jullie mij zouden kunnen herkennen........hmm ik weet het al !!
ik ben waarschijnlijk degene die het HOOGST SPRINGT als TIESTO de MAS MIX van IGUANA draait !! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
ik zit te denken waaraan jullie mij zouden kunnen herkennen........hmm ik weet het al !!
ik ben waarschijnlijk degene die het HOOGST SPRINGT als TIESTO de MAS MIX van IGUANA draait !! |
Hahahaha rofl.!! :D
GREETZ!! |
|
|
|
|