return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
___meeting Qontact___
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Waar spreken we af... I'll be there...


Akira
helaas ben ik er niet....maar gewoon bij de wc afspreken aangezien die zo ontzettend groot zijn :)
eXos
HALLO, reageer FF. Het is over 36 uur al...
Rudy
Ik ga er ook naartoe, maar wat wil je gaan doen dan?

Verzin jij maar waar dan! Ergens in de chill out of in de MTV hall, of idd in de plee!
eXos
OK


01:00 uur voor de plee van de mannen BOVEN ,

hoope dat er maar 1 WC is...
Rudy
Zeg dan 1:00 uur in de plee van de mannen boven

dat is wat duidelijker!

En wat als er ook nog vrouwen komen?
eXos
Ja mense, nog 10 1/2 uur...
Cold
..zie je 2 gasten , 1 lange neger en een kleinere gast met een 2 kleurige (blauw/lichtblauw) chippie en een zonnebril....dan zijn ik en Bellie dat...

Het feest gaat zo alweer beginnen...ik wens iedereen veel Phun!

laterz
M5
quote:
Originally posted by Cold
..zie je 2 gasten , 1 lange neger en een kleinere gast met een 2 kleurige (blauw/lichtblauw) chippie en een zonnebril....dan zijn ik en Bellie dat...

Het feest gaat zo alweer beginnen...ik wens iedereen veel Phun!

laterz


jij ook veel plezier natuurlijk.......ik zal eens een oogje openhouden...:D

moet wel opvallen zo'n stel.....;)
M5
ik zit te denken waaraan jullie mij zouden kunnen herkennen........hmm ik weet het al !!

ik ben waarschijnlijk degene die het HOOGST SPRINGT als TIESTO de MAS MIX van IGUANA draait !!

Bellie
quote:
Originally posted by M5
ik zit te denken waaraan jullie mij zouden kunnen herkennen........hmm ik weet het al !!

ik ben waarschijnlijk degene die het HOOGST SPRINGT als TIESTO de MAS MIX van IGUANA draait !!


Hahahaha rofl.!! :D

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement