return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
XQlusive FOTO's online!!!
View this Thread in Original format
Akira
Hallo Allemaal,

Het heeft een tijdje geduurd maar de foto's van XQ staan eindelijk online op de site.REMY D,Stefan,partyhardy en MIDO staan ook op de foto's

Klik hier voor de foto's

Ze staan bij de pictures onder categorie XQ...Als je aanmeld kan je ook reageren op de foto's!!! Thnx...

Gr.
Jason:gsmile:
Partyhardy!
Hey Akira! :) toffe foto's, ook lache groepsfoto! :cool: was een gezellig feestje!
Akira
ja was zeker een topfeest...afgelopen weekend naar multigroove geweest was ook weer volle bak beuke, werd gewoon op het laatst hardcore gedraaid :D :D maar GA je nog naar QLUBTEMPO???ik ben zeker weer van de partij :D
Dr. Kuipers
Had ze ook ff bekeken, veel nice chickies :D

Oja dit zie ik net op site van X-Qlusive: http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=x-qlusive

quote:

Ook de winnaars van de prijsvraag zijn geslecteerd uit de vele enthousiaste inzendingen. De vraag luide:
"Welke Italiaanse hardstyle held heeft de heeft de "X-Qlusive Italy CD" gemixed?"

Het goede antwoord was: DJ Zenith

De volgende gelukkigen kunnen de X-Qlusive Italy CD binnenkort thuis verwachten:

Denny Simons uit Reuver
Laura Smeets uit Roermond
Justin Kuipers uit Lochem :D :D :D
Lesley Tank uit Amsterdam
Kim Masmeijer uit Langbroek


Had de CD al gekopieerd van iemand anders, maar het orginele exemplaar van het beste feest ooit is veel leuker :)
tijs08
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Had de CD al gekopieerd van iemand anders, maar het orginele exemplaar van het beste feest ooit is veel leuker :)


WOW.. congratss man!
Akira
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Had ze ook ff bekeken, veel nice chickies :D


Oooh ik kan misschien wel wat voor je regelen ;) hehehe moet je alleen de foto doorgeven...
Dr. Kuipers
Heb al een vriendin

Lang leve PF :D
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Had ze ook ff bekeken, veel nice chickies :D

Oja dit zie ik net op site van X-Qlusive: http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=x-qlusive



Had de CD al gekopieerd van iemand anders, maar het orginele exemplaar van het beste feest ooit is veel leuker :)


Gefelici, al was de vraag niet heeeeeel erg moeilijk....:D
SanduTje
koole fotooos :)
Remy D
Kewle foto's en wanneer zijn die foto's van vakantie nou eens online :P. hehehe

En ik was ook op Multigroove, kut dat ik je niet gezien heb.

Akira
he remy was je ook op MULTIGROOVE!! tering man niet eens gezien...ik had wel die andere gozer uit h'lem gezien en die zei dat je er niet was.we moeten snel weer eens contact zoeken. Ga je nog naar QLUBTEMPO??Dan ben ik ook weer van de partij...

Ja ik zal snel d efoto's van vakantie KRETA uploaden??IK spreek je later PIK!! :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement