return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אפשר להכניס את זה לט'רד אחר אבל בכל זאת ...
View this Thread in Original format
luckystrike
ארררררררר
הרגע הקפיצו אותי לצבא !
הייתי אמור להיות בחופש עד מחר בצהריים והרגע
קיבלתי טלפון
:(
עוד שעה וחצי אני יוצא לשטחים לחטמ"ר יהודה ...

איזה בעסה יא אללה
SHOOT ME
איך אין לי כוח ...אחרי שעוד היה אמור להיות לי חופש
לפחות מחר אני חוזר ... ויום שלישי בלילה אילת !!!

קיצר לא לזה פתחתי את הט'רד
אתמול הייתי ב
TLV
והיה פשוט בן זונה !
גם נכנסתי חינם וגם היה סוף הדרך - עופר ניסים
ההומו תיקלט ופעם ראשונה שאני רואה אותו מתקלט
אבל הבן אדם פשוט נטו הומו !!! הוא נוגע בעצמו בזמן
התיקלוט ובאמא שלי הוא דפוק בשכל !
לא משנה הוא שם רק פרוגרסיב המון וקצת האוס (לא קלאב-טראנס) אלא
ניו-יורק האוס כזה...
אבל היה סבבה ואחלה אווירה .
ועכשיו לנקודה שלי
בערך בשלוש וחצי בלילה עופר ניסים ההומו יורד ועולה קריין כזה וצועק
"קבלו את רועי פלינר !!!!! "
ואני כזה חושב לעצמי " אוי לא איזה הומו" אבל בואנה
אני מעריץ את הבן אדם מעכשיו - שמעתי את פלינר המון המון פעמים
ותמיד הוא היה הומו כזה מעפן ששם לטיני ומדי פעם מערבב מסחרי .
אבל עכשיו אני מבין שזה לא קשור אליו בכלל - זה מה שאומרים לו לשים
כי עובדה שאתמול נתנו לו יד חופשית והוא תיקלט שעה סה"כ אבל זה היה
הסט הכי טוב ששמעתי בחיים שלי !!!
אין על פלינר !!!
רק דברים חדשים מאלה שאנחנו מדברים עליהם פה כל הזמן ומתפללים שיהיו
היה עננננק !!!
SECOND DIMENSION , THE THEME (DUMONDE REMIX)
ועוד פווווווללל

פתאום באמצע הוא תקע את
SPIRITUAL HEALING
ברמיקס עצבני שעד עכשיו עוד לא שמעתי
ולקראת הסוף הייתי הפסקה ונכנסו קריאות הפרה מהטראק
ZOLTAN - THE COW
מי שזוכר את הטראק הזה היה מתפוצץ שם !!!
איזה טראק !!! קראו לזה "הפרה המשוגעת פעם" והוא שם את זה ברמיקס עננק !!!
והוא תיקלט האופן פצצה - מעברים חלקים והכל !
קיצר הנקודה שלי היא - אל תשפטו דיג'יי לפי המסיבות פה בסביבה למה
פה זה הכל מיסחור וזה מה שאומרים לו לשים ... כמה שזה מעצבן זה נכון
ועודד אני לא יודע למה אתה שונא את פלינר הוא תותח עולם !
פשוט אתמול הוא היה אלוהי - איזה טראקים יא אללללללה
יותר טוב מגיטלמן היה אתמול ...
TRACK SELECTION
בין הכי טוב ששמעתי ... איזה הבדל מהטיאלוי לבין הזברה
שהוא מתקלט שם יא אללה ...
Hell_Copter
שמח שנהנית אחי... :)
ומצטער להגיד לך אבל יש די ג'יים שישימו לך זבל גם אם יתנו להם יד חופשית...
בכל מקרה... עופר ניסים הוא הומו..זה ידוע ברבים וראינו פה כבר תמונות שלו גם :nervous:
אבל חפיף... העיקר הוא נהנה
זה מזכיר לי שהיה את מצעד הגאווה ובגיא פינס עשו על זה כתבה אז ראיינו שם אחד שקוראים לו נוף...
כאילו מה ההורים שלו חשבו לעצמם?! נקרא לו נוף והוא יהיה סטרייט??
תהיו רציניים


ופלינר תיקלט גם טוב במסיבה לפני שבועיים בעמק... הביא אותה בטראקים ממש נחמדים
AnthemFreak
שמח שנהנת בטי אל וי!!!!!!:)
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
פתאום באמצע הוא תקע את
SPIRITUAL HEALING
ברמיקס עצבני שעד עכשיו עוד לא שמעתי
ולקראת הסוף הייתי הפסקה ונכנסו קריאות הפרה מהטראק
ZOLTAN - THE COW
מי שזוכר את הטראק הזה היה מתפוצץ שם !!!
איזה טראק !!! קראו לזה "הפרה המשוגעת פעם" והוא שם את זה ברמיקס עננק !!!
והוא תיקלט האופן פצצה - מעברים חלקים והכל !
קיצר הנקודה שלי היא - אל תשפטו דיג'יי לפי המסיבות פה בסביבה למה
פה זה הכל מיסחור וזה מה שאומרים לו לשים ... כמה שזה מעצבן זה נכון
ועודד אני לא יודע למה אתה שונא את פלינר הוא תותח עולם !
פשוט אתמול הוא היה אלוהי - איזה טראקים יא אללללללה
יותר טוב מגיטלמן היה אתמול ...
TRACK SELECTION
בין הכי טוב ששמעתי ... איזה הבדל מהטיאלוי לבין הזברה
שהוא מתקלט שם יא אללה ...


אחי
הפרה המשוגעת שהיה פעם זה בכלל
Milc Inc - La Vache
לפחות מה שאני זוכר
אצלנו קראו לזה ככה
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
אחי
הפרה המשוגעת שהיה פעם זה בכלל
Milc Inc - La Vache
לפחות מה שאני זוכר
אצלנו קראו לזה ככה

גם רועי אמר לי שככה קראו לזה אצלם
אבל במקור זה של
ZOLTAN
איזה 2 מפיקים חובבנים אם אני לא טועה
יש לי עדיין איזה אוסף עם זה

MILK INC
שזה סבנסון בעצם סתם גנב
את המלודיה לזולטן האלו

פלינר פשוט אל
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה מזכיר לי שהיה את מצעד הגאווה ובגיא פינס עשו על זה כתבה אז ראיינו שם אחד שקוראים לו נוף...
כאילו מה ההורים שלו חשבו לעצמם?! נקרא לו נוף והוא יהיה סטרייט??
תהיו רציניים


חחחחח
אני מכיר אותו
הוא מהקיבוץ שלי ואני חבר של אח שלו
:stongue:
האמת, שהוא היה בחטיבה בערך הוא היה עושה בעיות, ולא היית אומר עליו שהוא הומו.
הגיע לתיכון ופתאום נדפק לו השכל
הפך פייגלה

חפיף...
:eyespop:
oDrori
מורן אחי
את פלינר שנאתי מאותה סיבה... אבל אם אתה אומר שמאולץ אז אני מאמין, ככה גם עם ערן ברנע שאני אישית מחזיק ממנו מאוד, הוא פשוט הולך עם האידיאולוגיה שצריך לרצות את הקהל בכל מחיר. אני מניח שפלינר גם ככה. כל מקרה, כמו שהלקח מלמד אותנו, בהרבה מקרים, הרמה של המסיבה (עוד יותר) תלויה בקהל. קהל שכונה ויותר מדי פריחות יביאו לכם מוזיקה מסחרית מדי.

(כל מקרה שמח שנהנית אחי ושיעבור לך מהר השליחות (+ אנג'וי באילת
elad11
quote:
Originally posted by nesher
אחי
הפרה המשוגעת שהיה פעם זה בכלל
Milc Inc - La Vache
לפחות מה שאני זוכר
אצלנו קראו לזה ככה


נכון, זה באמת השם המקורי
דרך אגב יצאה גרסא חדשה
YuVaL
אפרופו פליינר
הוא עוד 45 דקות מתקלט לבי יו לכל מי שמעוניין
elad11
quote:
Originally posted by luckystrike
ולקראת הסוף הייתי הפסקה ונכנסו קריאות הפרה מהטראק
ZOLTAN - THE COW
מי שזוכר את הטראק הזה היה מתפוצץ שם !!!
איזה טראק !!! קראו לזה "הפרה המשוגעת פעם" והוא שם את זה ברמיקס עננק


החדש יצא תחת השם
Smokejumper - La Vache

luckystrike
quote:
Originally posted by elad11
נכון, זה באמת השם המקורי
דרך אגב יצאה גרסא חדשה


זה לא המקורי וההוכחה לזה היא שאפילו בגרסה הזאת
השאירו את הדגימה של הוואקל שאומרים שם
ZOLTAN
itamarsan
שמח שנהנת אחיי
ואאאללה הייתי לפני חצייי שנה במסיבה של יום חמישי בטי אל וי חבר שלי הכניס אותי בקומבינה וואאאייי היה חזק לא מהעולם הזהההה היה בן זונה מסיבה איכותית מאודד
אין בכלל מה להגיד על מה שראיתי שםםם אבל היה טוב מאודדד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement