|
שאלה טכנית
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| איפה אני משנה בפרופיל את התאריך לידה שלי? |
|
|
| Sniper |
| כן גם אני רציתי לשאול זאת אבלל שכחתי |
|
|
| NyKoN |
לא נראה לי יש...
אתה לא בטוח בתאריך לידה שלך?
חחח |
|
|
| oDrori |
| אני פשוט לא רואה את שלי שם למעלה ובאמת לא זכור לי שנתתי אותו מתישהו... בע... |
|
|
| nimrod levi |
| עודד!!!!!!! מזל טוב!!!!! :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| oDrori |
גם טוב
;)
מוצ'אס גרסאיאס אחי :) |
|
|
| Sniper |
מזל טוב עודד
אוהב אותך |
|
|
| oDrori |
ואני את כולך
;)
תודות אח שלי |
|
|
| nimrod levi |
חחח איזה רמז עבה הבאת לנו...
:D |
|
|
| MasterP |
רמז?? הוא ממש אמר את זה
חחחחחח
מזל טוב אחי בן כמה אתה עכשיו? |
|
|
| Hell_Copter |
חחחח איזה כלי... :)
מזל טוב אח שלו!! |
|
|
|
|