return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה טכנית
View this Thread in Original format
oDrori
איפה אני משנה בפרופיל את התאריך לידה שלי?
Sniper
כן גם אני רציתי לשאול זאת אבלל שכחתי
NyKoN
לא נראה לי יש...
אתה לא בטוח בתאריך לידה שלך?
חחח
oDrori
אני פשוט לא רואה את שלי שם למעלה ובאמת לא זכור לי שנתתי אותו מתישהו... בע...
nimrod levi
עודד!!!!!!! מזל טוב!!!!! :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:
oDrori
גם טוב
;)

מוצ'אס גרסאיאס אחי :)
Sniper
מזל טוב עודד
אוהב אותך
oDrori
ואני את כולך
;)


תודות אח שלי
nimrod levi
חחח איזה רמז עבה הבאת לנו...
:D
MasterP
רמז?? הוא ממש אמר את זה
חחחחחח
מזל טוב אחי בן כמה אתה עכשיו?

Hell_Copter
חחחח איזה כלי... :)
מזל טוב אח שלו!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement