|
Nijntje vs DJs
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
kon ze niet goed kwijt in de maatschappij (misschien wel in die Nijntje Thread), maar als ie geclosed moet worden, jammer dan
zitten wel een paar goeie bij, alleen sommige slaan nergens op





 |
|
|
| AlFerox |
om eerlijk te zijn vind ik ze erg flauw.. de lol is er nu wel een beetje vanaf.
:clown: |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by AlFerox
om eerlijk te zijn vind ik ze erg flauw.. de lol is er nu wel een beetje vanaf.
:clown: |
klopt, maar wilde ze toch ff posten |
|
|
| DjSuez |
| deze zijn wel erg flauw idd, veels te lange zinnen, maar die van Boozywoozy vinnik wel gaaf..:D :D |
|
|
| tango |
Uiteraard vind ik die van tijs niet grappig :)
Maak maar een leuke van PvD ofzo :D
grtz,
TNG |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by tango
Maak maar een leuke van PvD ofzo :D
| :mad:
Ik vind ze wel leuk!! :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by DjSuez
deze zijn wel erg flauw idd, veels te lange zinnen, maar die van Boozywoozy vinnik wel gaaf..:D :D |
he!
Donīt with boozywoozy, anders krijg je roesie :crazy: |
|
|
| New Wave |
beetje jammer van die techno versie.....:rolleyes:
Deze hebben totaal geen humoristische lijn in hun o zo korte verhaal....niet waar je echt bij kunt nadenken.
beetje slappe hap dit.
trustuh |
|
|
| Otte |
| Nog meer, nog meer! Vooral over BoozyWoozy!! |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
beetje jammer van die techno versie.....:rolleyes:
Deze hebben totaal geen humoristische lijn in hun o zo korte verhaal....niet waar je echt bij kunt nadenken.
beetje slappe hap dit.
trustuh |
haha tim niet zo zeveren :P ze zijn leuk man ;) ;)
by de weg tim.. ik zei gister toch dat t om 22.30 kwam:tongue3 |
|
|
|
|