|
Best tune of 2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא רק נגיד שזה לא ממש מיועד לאלה שבאים לפה פעם בשנה...
מי שבא לפה קבוע יכול כל פעם להתעדכן עם העמודים שהמליצו עליהם מאז הפעם האחרונה שהוא היה פה...
קאפיש?
אני מסכים עם נשר אבל אני לא מתכנן לסגור את זה! |
זה לא סותר את מה שאמרתי רק שתשים לב שכל העמודים בתווך
הם חסרי תועלת
סליחה לא חסרי תועלת אבל הם סתם קישוט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
זה לא סותר את מה שאמרתי רק שתשים לב שכל העמודים בתווך
הם חסרי תועלת
סליחה לא חסרי תועלת אבל הם סתם קישוט |
שמע אחי את שלהם הם עשו כבר
בזמן ששמו אותם השתמשו בהם
אי אפשר להוריד הכל הכל...
אתה יודע כמה דברים יוצאים כל יום??
אם היינו שמים בט'רד של ההמלצות הכל אז לא היה 200 ומשהו עמודים אלא 2000 ומשהו עמודים |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי את שלהם הם עשו כבר
בזמן ששמו אותם השתמשו בהם
אי אפשר להוריד הכל הכל...
אתה יודע כמה דברים יוצאים כל יום??
אם היינו שמים בט'רד של ההמלצות הכל אז לא היה 200 ומשהו עמודים אלא 2000 ומשהו עמודים |
אתה אמרת את מה שאני חושב
את שלהם הם עשו כבר
אני בעד שתתחילו לחשוב על ניקוי קטן שם לפחות תקזזו איזה 250 עמודים
למה באמת שאין להם שימוש והם סתם תופסים מקום על השרת
לא יודע החלטה של המודים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
אתה אמרת את מה שאני חושב
את שלהם הם עשו כבר
אני בעד שתתחילו לחשוב על ניקוי קטן שם לפחות תקזזו איזה 250 עמודים
למה באמת שאין להם שימוש והם סתם תופסים מקום על השרת
לא יודע החלטה של המודים |
אז יתפוס מקום על השרת... זה לא דבר שהולך לרדת |
|
|
| MoSH_MaN |
עודד אני חייב לציין שיש לך טעם מאד מוזר
לדעתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עודד אני חייב לציין שיש לך טעם מאד מוזר
לדעתי |
תראו באמת מי שמדבר
לך תוריד עוד את הזבל של
sned
יש להם דברים כל כך טובים ואתה מביא את השאריות המסריחות שלהם
ועוד כל מיני חרא בצבעים!! איך אתה מסוגל לשמוע כל כך הרבה זבל?? |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחח
ממש
הם לא כאלה טובים
יש להם דברים נחמדים
ומחקתי באמת את כל הזבל מאתמול
עכשיו יש לי מסודר
אני יכול להמליץ
זה שאתה לא אוהב את זה
בעיה שלך |
|
|
| MasterP |
| איך אתם מצליחים להישאר חברים כ"כ הרבה זמן ולא לריב אף פעם? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
איך אתם מצליחים להישאר חברים כ"כ הרבה זמן ולא לריב אף פעם? |
מממממממ מי אמר שאנחנו חברים?? :)
הוא כולה עובד וטוב לו...
ואני מתחיל לכבד את זה
לכל המוגבלים שלא הבינו זה יענו... מוש השור עובד וטוב לו מוש מוש, מוש מוש |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עודד אני חייב לציין שיש לך טעם מאד מוזר
לדעתי |
למה אחי? יש לי טעם די קונבנציונאלי...
ובקשר לעמודים שבאמצע טרד המלצות, אני לא יודע אם מישהו אי פעם חשב להסתכל על זה כמאגר המלצות במקום טרד ה - "מה חדש?" , אבל אולי תנסו פשוט לפתוח עמוד אקראי ולבדוק מה אתם לא מכירים, ואז להוריד? (מופנה בעיקר לחבר'ה חדשים יותר... אני גאה להיות כאן מאז שהוא הותחל) |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by oDrori
למה אחי? יש לי טעם די קונבנציונאלי...
ובקשר לעמודים שבאמצע טרד המלצות, אני לא יודע אם מישהו אי פעם חשב להסתכל על זה כמאגר המלצות במקום טרד ה - "מה חדש?" , אבל אולי תנסו פשוט לפתוח עמוד אקראי ולבדוק מה אתם לא מכירים, ואז להוריד? (מופנה בעיקר לחבר'ה חדשים יותר... אני גאה להיות כאן מאז שהוא הותחל) |
גם אני גאה
:D
+
תלכו להתחלה של הטרד, זה ממש נוסטלגי , לפי דעתי זה ססבה, אני נזכר בדברים שאמרתי וכתבתי לפני פול זמן זה כיף , וגם יש שם טראקים טובים , אם המטרה שלך היא להוריד טראקים לפי הטרד הזה , אז היא לא מטרה טובה
כי שמה יש מספיק, והרבה
יכול להיות פה בדיוק אותו מצב כמו שמה אם תמשיכו את זה, לפי דעתי , צריך להוריד את הטרד הזה
ובסוף שנה
לשים פה poll
של 20 טראקים , שהם הכי הגיוניים שהם הכי טובים השנה, ושאף אחד לא יזיין תשכל שיש עוד, ושמי שממש מתעקש, יכתוב other
ואז ישים את השם
ומתוך ה20 או העוד שיהיה לנו , אחרי שבוע נעשה 10 מתוכם שזכו להכי הרבה, ואז 5 וזה היה הפינאל פייב
מי שלא חושב שככה, שימשיך לכתוב
לא מפריע, אני לא לטרד הזה לא נכנס יותר כמעט |
|
|
| oDrori |
| לא צריך לעשות פול בפורום המקומי... מצספיק אתם מתבודדים פה. בסוף השנה, כמו ב- 2001, הולך להיות טורניר פולים שבסופו ייבחר טראק השנה של טראנסאדדיקט. |
|
|
|
|