return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טיול שנתי חלק 2.. + סקופ בלעדי
View this Thread in Original format
NyKoN
ביזיון לעם ישראל!
הערבים המיטו קלון על עמנו
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=307892&path=22
אולי אין לזה שום משמעות אבל עדיין זה ביזיון מה שהערבים עשו בכנסת הישראלית
מוות לערבים..


ובנימה זו.. אני רוצה להודיע שאני עוזב אתכם ליומיים קשים מחר בבוקר
כי אני נוסע לטיול שנתי בצפון
אז סוף שבוע נעים
DjChook
חחח תעשה חיים

בני זונות הערבים האלה תאמין לי
itamarsan
סבבבה תהני אחי
לאן אתה נוסע בצפון?
HyPeRSoNiC
תהנה אחי



איזה בני זונות הערבים האלה!!!!!!!!!!!!

אבל עזבו, בטח הליכוד והעבודה יעשו הצבעה לביטול החרא הזה
זין עליהם שימותו!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
תהנה בטיול אחי!!
Tarantula
בצפון??? מגניב, איפה תהיו?

תהנה גבר!@#$%!!:tongue3 :tongue3 :happy2: :happy2: :D :D
oDrori
אני אפילו לא אגיב על הקטע עם הכנסת כי זה לא משקף אפילו מה חושבת התחתית של האשך השמאלי שלי.

תהנה בטיול אחי!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אני אפילו לא אגיב על הקטע עם הכנסת כי זה לא משקף אפילו מה חושבת התחתית של האשך השמאלי שלי.


יש לאשך השמאלי שלך תחתית?!?
כמו האלה ששמים מתחת לכוס??
גם אני רוצה!!
oDrori
בטח אחי, מה אתה חושב שאתה היחדיד שעושה כושר?
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
בטח אחי, מה אתה חושב שאתה היחדיד שעושה כושר?
:p


עד כמה שזה עצוב (או מוזר)... יש איזה ילד מטומטם שלומד איתי בכמה מקצועות שקורא לי ביצה שרירית...

MasterP
תעשה חיים ביצה שרירית


קראתי חלק מהתגובות בוואלה לגבי החיקוק המגוחך בכנסת ושימו לב לתגובה מספר 28:
"הכנסת קובעת שכדור הארץ שטוח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha:
Sniper
תהנה אחי
ואני ממש בשוק!!! מה זה הדבר הזה
עם הערבים בני זונות!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement