|
טיול שנתי חלק 2.. + סקופ בלעדי
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
ביזיון לעם ישראל!
הערבים המיטו קלון על עמנו
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=307892&path=22
אולי אין לזה שום משמעות אבל עדיין זה ביזיון מה שהערבים עשו בכנסת הישראלית
מוות לערבים..
ובנימה זו.. אני רוצה להודיע שאני עוזב אתכם ליומיים קשים מחר בבוקר
כי אני נוסע לטיול שנתי בצפון
אז סוף שבוע נעים |
|
|
| DjChook |
חחח תעשה חיים
בני זונות הערבים האלה תאמין לי |
|
|
| itamarsan |
סבבבה תהני אחי
לאן אתה נוסע בצפון? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תהנה אחי
איזה בני זונות הערבים האלה!!!!!!!!!!!!
אבל עזבו, בטח הליכוד והעבודה יעשו הצבעה לביטול החרא הזה
זין עליהם שימותו!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| תהנה בטיול אחי!! |
|
|
| Tarantula |
בצפון??? מגניב, איפה תהיו?
תהנה גבר!@#$%!!:tongue3 :tongue3 :happy2: :happy2: :D :D |
|
|
| oDrori |
אני אפילו לא אגיב על הקטע עם הכנסת כי זה לא משקף אפילו מה חושבת התחתית של האשך השמאלי שלי.
תהנה בטיול אחי! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני אפילו לא אגיב על הקטע עם הכנסת כי זה לא משקף אפילו מה חושבת התחתית של האשך השמאלי שלי. |
יש לאשך השמאלי שלך תחתית?!?
כמו האלה ששמים מתחת לכוס??
גם אני רוצה!! |
|
|
| oDrori |
בטח אחי, מה אתה חושב שאתה היחדיד שעושה כושר?
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
בטח אחי, מה אתה חושב שאתה היחדיד שעושה כושר?
:p |
עד כמה שזה עצוב (או מוזר)... יש איזה ילד מטומטם שלומד איתי בכמה מקצועות שקורא לי ביצה שרירית... |
|
|
| MasterP |
תעשה חיים ביצה שרירית
קראתי חלק מהתגובות בוואלה לגבי החיקוק המגוחך בכנסת ושימו לב לתגובה מספר 28:
"הכנסת קובעת שכדור הארץ שטוח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Sniper |
תהנה אחי
ואני ממש בשוק!!! מה זה הדבר הזה
עם הערבים בני זונות!!! |
|
|
|
|