|
NLTA bodycount
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Hallo allemaal,
Sprak laatst op een feestje met iemand van hier. Toen kregen we het over de goeie ouwe Trance Addict NLTA tijd. Wie kijkt hier nog wel eens?
Hoop dat het jullie allemaal goed gaat.
:) |
|
|
| Antiphus |
| Alive and Kicking!! |
|
|
| Chicane |
| Morgen wintertijd. |
|
|
| Chicane |
| 22 jaar verder.. fak |
|
|
| Miss Proximus |
Hahaha, whoop whoop!
| quote: | Originally posted by Antiphus
Alive and Kicking!! |
|
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
22 jaar verder.. fak |
Still going strong en ondertussen draaien de jonge dj's opeens allemaal oude tranceplaten :cool: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Chicane
Morgen wintertijd. |
Wederom |
|
|
| magrec |
Haha en bijna 23 jaar verder...
Ondertussen wel weer gewoon lekker aan de trance tegenwoordig😅
Evian Christ
Mama Snake
Courtesy
Ki/Ki |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
Still going strong en ondertussen draaien de jonge dj's opeens allemaal oude tranceplaten :cool: |
Je en ze draaien ook opeens UK hardhouse platen. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Chicane
Morgen wintertijd. |
Vandaag dus. |
|
|
| Yarnie |
| Net even wat setjes van vroeger aan het luisteren en dacht eens checken of het TA forum nog bestaat :) |
|
|
| AirPole |
| Swamps heeft het NLTA gedeelte nog altijd niet genuked zo te zien. Mooi wel. |
|
|
|
|