return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי
View this Thread in Original format
NyKoN
חזרתי מהטיול בצפון
נחל כזיב ונחל עמוד
היה ממממממממש כיף!


הערסים בבצפר החליטו לשחק אותה טרוריסטים הביאו מסיכות גרב כאלה ו9 רימוני עשן ופיזרו אותם באכסניה והיה נחמד..
הביאו לנו איזה דיג'יי מעפן כזה בערב והוא התחיל כזה נחמד מאוד עם
DeeDee- forever
ואז בא לשים PPK
ואז הערסים זרקו רימון עשן ואף אחד לא ראה אותם והדיסקו התעכב בכמה דקות ואז הוא חזר ושם את השירים הכי מעפנים בעולם
גם ישן וגם אי אפשר לרקוד להם..
איזה זין
בסוף הוא שם איזה טראק אחד של אינפקטד וזהו!!
MoSH_MaN
שמח שנהנת

חחחחחחח איזה ערסים מפגרים

בקשר למוזיקה

פעם הבאה פשוט תביא לו דיסקים (כמו שאני הבאתי)

ואז היה פיצוץ

עד שהרכזת שכבה הרסה הכל בגלל המלחמת אוכל
NyKoN
ניסינו
אמרנו לו גם
ויש לנו אחד בשכבה שהוא דיג'יי בערך מקצועי
והוא לא נתן לו לעלות לתקלט קצת
היה מעפן..

אבל היה בעיקרון ממממממממש כיף
oDrori
ברכות אחי ידוע שמסיבות טיולים איז שיט.. אבל טיולים עצמן איז אחלה!
NyKoN
quote:
Originally posted by guetag
לפחות הוא שם
DEE DEE :p


תראה
זאת התחלה
עדיף זה מהחרא שהוא שם..
DjChook
אצלנו בכיתה ט הוא שם שירים מאפנים
ואז חבר שלי הביא לו דיסק עם טראנסים טובים וכולם נהנו, למרות שהוא מיקסס אותם הכי גרוע בארץ

הוא לא ידע מה זה טראנס אז ברגע שיש את הירידה המרכזית של השיר, אתם יודעים שמתכוננים לעלייה מטורפת, הוא מכניס שיר אחר
מטומטם!


ואז חבר שלי הביא לו דיסק של
ANTIZACHEL MIX
שהוא הכין ב
EJAY

וזה היה כזה מצחיק
הדיג'יי אחרי דקה מוציא את זה מהמערכת, זורק את זה על חבר שלי ואומר

"תעיף את הזבל הזה מהמערכת שלי"
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
אצלנו בכיתה ט הוא שם שירים מאפנים
ואז חבר שלי הביא לו דיסק עם טראנסים טובים וכולם נהנו, למרות שהוא מיקסס אותם הכי גרוע בארץ

הוא לא ידע מה זה טראנס אז ברגע שיש את הירידה המרכזית של השיר, אתם יודעים שמתכוננים לעלייה מטורפת, הוא מכניס שיר אחר
מטומטם!


ואז חבר שלי הביא לו דיסק של
ANTIZACHEL MIX
שהוא הכין ב
EJAY

וזה היה כזה מצחיק
הדיג'יי אחרי דקה מוציא את זה מהמערכת, זורק את זה על חבר שלי ואומר

"תעיף את הזבל הזה מהמערכת שלי"


חחחח
אחרי שזרקו את הרימון עשן הדיג'יי המעפן הזה אומר כזה..
"אם הייתי רואה מי זה היה הוא לא היה נשאר איתנו הרבה"
אז כולם כזה היו בשוק לשניה כאילו הוא איים עליו או משהו
"אני מתכוון שהיו פותחים לו תיק במשטרה ומשם מביאים את ההורים"
חחחח זה היה כ"כ מצחיק!
Sniper
חחחח איך אני מת כבר לטיול שנתי!!!!!! פשוט מתת
מממ אצלנו המסיבה של לפני שנתיים היתה ממש בת זונה
כאילו היה ליגהה ממש נהניתי לדעתי בטיול שנתי אם יש תמצב רוח ותכוח
כל טראק אפילו הכי ישן שיכול להיותת אני מישתגעע
כאילו חחח אני רק שומע תקיק הראשון
ומתחיל להישתולל חחח
מממ עד שהמורות באות ואומרות ליסגור הכל וללכת לחדרים
ואז מתחילה החגיגה בחדרי
*.המבין יבין.*
MasterP
חחח אין הרבה מה להבין פה
:tongue3 :tongue3 :tongue3

דוגרי בטיולים השנתיים ידוע שהדיג'יים מעפנים ואין לצפות למוזיקה טובה
לפעמים יש רגעים טובים.
הרגעים הכי טובים זה בחגיגות אחרי כמו שאלעד אמר
סוף טוב הכל טוב
Hell_Copter
שמח לשמוע שנהנית גבר...
האחרים סיכמו הכל על המסיבות טיולים... :)

DJ-Kreing^^
שמח שנהנת ניקון
כן הדיג'אים בטיולים שנתיים בדרך כלל יוצאים קקות

אגב, אם מישהו פה יוצא לטיול שנתי באיזור ים המלח
אכסניית עין גדי
יש מצב שאני מתקלט

:happy2:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
כן הדיג'אים בטיולים שנתיים בדרך כלל יוצאים קקות


ואחר כך זה...

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אגב, אם מישהו פה יוצא לטיול שנתי באיזור ים המלח
אכסניית עין גדי
יש מצב שאני מתקלט

:happy2:


אתה לא קצת סותר את עצמך?? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement