return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wie heeft dit gezien????
View this Thread in Original format
TranceFool
OK, ik zat gisteren (zat. 29-04) naar de Deejays te kijken op tmf, daar lieten ze beelden zien uit de Lexion. DJ Jochen draaide daar onder andere en die werd ook geinterviewd. Die gozer draaide zo'n ontiechelijk vet nummer, waarvan ik echt wil weten hoe die heet.
Eerst is er een interview met DJ Jochen en dan draait ie dat nummer, daarna draait ie Loop 35 - On The Floor. Ik bedoel dus het nummer voor Loop 35. Het nummer heeft een beetje iets weg van Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights. Er worden ook stemmen in gebruikt die ik niet echt kon verstaan, maar die stemmen lijken een beetje op die van Blow The Speakers. Op tv was dit tussen 21.15 en 21.30.
Ik weet dat het een vage omschrijving is, je kan het ook alleen maar weten als je het gezien hebt. Asl je het gezien hebt weet je vast wel welk nummer ik bedoel. Ik hoop dat iemand het weet, want het is echt zo'n phatt nummer!!

Latuurrzzzz....
ADK
toevallig heb ik zitten kijken gisteravond
enige liedje wat ik nog kan herinneren was g-spott - N.R.G


ADK
Blik
Ik heb het ook gezien (samen met ADK o.a.) het zou G-Spott kunnen zijn maar er was ook nog een andere vet lied dat hij draaide, die wil ik ook weten (G-Spott kende ik namelijk al)
-=WVG=-
Laat ik dan ook iets posten want ik zat in dezelfde kamer met bovenstaande heren...Kan me nog NRG herinneren maar voor de rest hebben we niet echt opgelet, we waren zo onder de indruk van het kampioenschap van FCDB vandaar :)
tango
Ik heb het ook gezien. Hij draaide eerst dat nummer in northern lights stijl.(Echt super vet!)

En daarna pas de N-R-G promo van g-spott, dus het gaat hier niet om hetzelfde nummer. Wel toevallig want ik wilde net die post gaan zetten om de naam van dat nummer te vragen.

Maar toch heb ik het gevoel dat dit een productie van jochen zelf is. Want in het interview hebben ze het over zij eigen producties en daarna gaat hij zelf een beetje uit z'n bol op een nummer dat wij niet kennen.(bij de rest was hij gewoon een zoutzak). Daarom heb ik zo het vage vermoeden dat het dj jochen - unknown track is.

Natuurlijk weet ik niets zeker.

GRTz,
TNG
ADK
nou, deze week zal the dj's nog wel een keer herhaald worden denk ik...
dan ga je met je pc-microfoontje bij de tv zitten...
wacht je totdat het liedje komt en opnemen maar...
wie weet, weet iemand het op TA hier


ADK
TranceFool
Ha, ik wilde net posten wat ADK zegt: KIJK DE HERHALING!!
TranceFool
quote:
Originally posted by tango
Ik heb het ook gezien. Hij draaide eerst dat nummer in northern lights stijl.(Echt super vet!)

En daarna pas de N-R-G promo van g-spott, dus het gaat hier niet om hetzelfde nummer. Wel toevallig want ik wilde net die post gaan zetten om de naam van dat nummer te vragen.

Maar toch heb ik het gevoel dat dit een productie van jochen zelf is. Want in het interview hebben ze het over zij eigen producties en daarna gaat hij zelf een beetje uit z'n bol op een nummer dat wij niet kennen.(bij de rest was hij gewoon een zoutzak). Daarom heb ik zo het vage vermoeden dat het dj jochen - unknown track is.

Natuurlijk weet ik niets zeker.

GRTz,
TNG

Misschien heb ik dan niet goed op zitten letten en is het nummer wat hij draaide na dat nummer toch van G-Spott.
Ik denk ook dat het van Jochen is nu je het zegt, want eerst kwam dat interview over zijn productie en daarna zag je hem helemaal uit zn naad gaan.

Latuurrzzz....
TranceFool
Mag de mensen er nog even op wijzen om naar de herhaling van de Deejays te kijken, voor als je dit nog niet gelezen had. Ik hoop dat we erachter komen welk nummer ik bedoel!!!

Latuurrzzz.....
tango
Wanneer komt de herhaling eigenlijk? En kan iemand effe een sample bouwen ofzo?

Is echt een supernummer!

Grtz,
TNG

TranceFool
Waarschijnlijk heet ie zo: (wwet niet zeker of ie van Dj Jochen is mij de titel is waarschijnlijk goed)

DJ Jochen - Turn Away (komt 5 mei uit)

De herhaling is volgens mij op vrijdagavond om 20.00 of 21.00, weet dit absoluut niet zeker!!!

Latuurrzzz....
TranceFool
OK, nu weet ik het zeker, ik heb gister de Deejay's gezien,het is DJ Jochen - Turn Away. Hij is al uit op vinyl en er komt ook een single(??????) aan.
De herhaling was vrijdag om 23.00 daar werd hij geinterviewd en hij noemde inderdaad dit nummer, daarna werd ie ook gelijk gedraaid. Ik ga is ff zoeken of ik dit nummer ergens kan vinden!!

Latuurrzzz....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement