|
רעיון לסט... מישהו מתנדב למקסס?
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
ישבתי והרכבתי סט ע-צ-ב-נ-י! מתחיל אפליפטינג, עובר להארדסטייל ונגמר רגוע אבל אנרגטי... אם יש הצעות או תגובות שימו פה, בואו נרכיב את הסט המושלם לאוטו (ובכלל) ואז שמישהו ימקסס אותו
01. MIKE VS JOHN OO FLEMMING - Ice Cream (Original Mix)
02. dj-tranceforces-trancelucid-original
03. C4 - Mysterious Place (The Crow Mix)
04. Sound Of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project Rmx)
05. Ard und Jorn - 16 (Dj Nagoom Remix)
06. The Beholder and Balistic - Decibel Anthem (Original Mix)
07. K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
08. The Freak - The Melody the Sound (Flutlicht Remix)
09. Airwave - Above The Sky 2002 |
|
|
| DjChook |
לך לישון
אין לי מה להגיב על זה: ) |
|
|
| MoSH_MaN |
| רונן תנסה למקסס אותו אתה....... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רונן תנסה למקסס אותו אתה....... |
חח כן
תנסה למקסס |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחח
איזה משועממים אתם... האוואטר שלי בסיבוב הופעות והוא עסוק מדי- אז אין מצב
בקשר אלי- לא רק שאני לא יודע למקסס אבל אני גם לא יודע למקסס, אהה- ואני גם לא יודע למקסס
נו יאללה- תהיו רציניים! |
|
|
| Scorchio |
טוב אחי הטראקליסט שלך משוגע לגמרי
אתה מערבב הארד עם מלודיה ואפיק טראנס בכלל
שפץ אותו טיפה ואני ימקסס את זה בכיף. |
|
|
| oDrori |
הייתי ממקסס בכיף אבל אין לי ציוד, ציוד או ציוד...
מה גם שאת רוב ההארדים אני לא אוהב אז לא מכיר כ"כ טוב |
|
|
| Hell_Copter |
איזה טראקליסט מוזר...
לא חושב שהייתי רוצה כזה סט עם כל הכבוד :)
זה יותר מדי משוגע בשבילי |
|
|
| eXeTik |
כוס אמא אלכם... אני הסופרסטאר דייג'יי פה!
אקיצר- במקום לדבר תתחילו להציע... לא אמרתי שזה הטראקליסט ויאללה למקסס וזהו
זרקו הצעות לטראקים חלופיים ואז שמישהו ימקסס |
|
|
| DjNumShum |
שלחתי לך ב PM
את הטלפון של טיאסטו
תבקש ממנו |
|
|
| eXeTik |
| לא אחי, שלחת לי טלפון של איזה מכון ליווי :nervous: |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא אחי, שלחת לי טלפון של איזה מכון ליווי :nervous: |
כן נו תבקש את טיאסטו
הוא המנהל |
|
|
|
|