return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רעיון לסט... מישהו מתנדב למקסס?
View this Thread in Original format
eXeTik
ישבתי והרכבתי סט ע-צ-ב-נ-י! מתחיל אפליפטינג, עובר להארדסטייל ונגמר רגוע אבל אנרגטי... אם יש הצעות או תגובות שימו פה, בואו נרכיב את הסט המושלם לאוטו (ובכלל) ואז שמישהו ימקסס אותו

01. MIKE VS JOHN OO FLEMMING - Ice Cream (Original Mix)
02. dj-tranceforces-trancelucid-original
03. C4 - Mysterious Place (The Crow Mix)
04. Sound Of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project Rmx)
05. Ard und Jorn - 16 (Dj Nagoom Remix)
06. The Beholder and Balistic - Decibel Anthem (Original Mix)
07. K-Traxx - Hardventure (Technoboy Remix)
08. The Freak - The Melody the Sound (Flutlicht Remix)
09. Airwave - Above The Sky 2002
DjChook
לך לישון

אין לי מה להגיב על זה: )
MoSH_MaN
רונן תנסה למקסס אותו אתה.......
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רונן תנסה למקסס אותו אתה.......



חח כן
תנסה למקסס
eXeTik
חחחחחחחחח
איזה משועממים אתם... האוואטר שלי בסיבוב הופעות והוא עסוק מדי- אז אין מצב
בקשר אלי- לא רק שאני לא יודע למקסס אבל אני גם לא יודע למקסס, אהה- ואני גם לא יודע למקסס

נו יאללה- תהיו רציניים!
Scorchio
טוב אחי הטראקליסט שלך משוגע לגמרי
אתה מערבב הארד עם מלודיה ואפיק טראנס בכלל
שפץ אותו טיפה ואני ימקסס את זה בכיף.
oDrori
הייתי ממקסס בכיף אבל אין לי ציוד, ציוד או ציוד...

מה גם שאת רוב ההארדים אני לא אוהב אז לא מכיר כ"כ טוב
Hell_Copter
איזה טראקליסט מוזר...
לא חושב שהייתי רוצה כזה סט עם כל הכבוד :)
זה יותר מדי משוגע בשבילי
eXeTik
כוס אמא אלכם... אני הסופרסטאר דייג'יי פה!
אקיצר- במקום לדבר תתחילו להציע... לא אמרתי שזה הטראקליסט ויאללה למקסס וזהו
זרקו הצעות לטראקים חלופיים ואז שמישהו ימקסס
DjNumShum
שלחתי לך ב PM
את הטלפון של טיאסטו

תבקש ממנו

eXeTik
לא אחי, שלחת לי טלפון של איזה מכון ליווי :nervous:
DjNumShum
quote:
Originally posted by eXeTik
לא אחי, שלחת לי טלפון של איזה מכון ליווי :nervous:


כן נו תבקש את טיאסטו
הוא המנהל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement