return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חורף Basterd (pg. 2)
View this Thread in Original format
Segev
quote:
Originally posted by DjChook
לא חולה אבל מזדהה
המזג אוויר בישראל הכי מגעיל בארץ


אהבתי בישראל הכי מגעיל בארץ :D

האמת היא שאני רק מצונן
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עם גופיה אני בכל מקרה יגיע...
אבל למה לי לשים קרח בבוקסר... עזוב את זה שזה יפול...
מה אני דפוק בשכל כמוך??
בוא אני יכניס אותך למקפיא של מוטי בשרים ואז דבר


אתה יודע מה? יש לי יותר נסיון מלך... כי אני הייתי בתוך המקרר של החדר אוכל ואתה לא!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אתה יודע מה? יש לי יותר נסיון מלך... כי אני הייתי בתוך המקרר של החדר אוכל ואתה לא!!!


אני שוב מרגיש צורך ואני שוב מבקש סליחה מאורן...

אז ת'גבר!!!
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי אני כבר כל כך הרבה זמן לא חולה שצד אחד שלי אפילו מחכה לזה...
אבל על הזין שלי

אני זוכר שכשהיינו בפולין במחנה אושוויץ הייתי עם גופיה והמעיל עליי בגלל שאי אפשר היה להוריד (הדרכון והכרטיס טיסה חייבים להיות עליי תמיד) בקיצור הלכתי עם שתי שכבות ומתתי מחום!!
וזה עוד פולין...
באה אליי ידידה שלי עושה לי איך חם לך? אני עם 6 שכבות וקופאת
ומי בא עם סריג לדיסקוטק.... באים עם גופיה ומעיל ומפקידים אותו או משהו


חחח רועי יא שרוט אני לא מגיע לרמות האלו אני כזה בחורף תמיד על קצר אבל פולין בחורף.... אין סיכוי

ואגב אם אתה אומר באים עם מעיל ומפקידים אותו אתה לא הייתה אצלנו בצפון למה שם אתה מפקיד רק את מה שאתה רוצה למסור לנדבה
if you know what i mean
ככה שאין הפקדות אולי אתה יכול לתת לחברים לשמור אבל לא נעים למה גם הם רוצים לרקוד
אז מעכשיו אני בא פול קצר למועדונים על הזין שלי חורף או לא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
חחח רועי יא שרוט אני לא מגיע לרמות האלו אני כזה בחורף תמיד על קצר אבל פולין בחורף.... אין סיכוי



חחחחח ואיך אני איתך שעוד היה לי חם שם?
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח ואיך אני איתך שעוד היה לי חם שם?


אני הולך בחוף הים פתאום אני שומע "יא מנייאק"
אני מסתובב מסתכל למטה פתאום אני רואה מדוזה
אני תופס אותה מרים אותה מביא לה נוגחה..
בקיצר הסיפור קצת מצוץ מהאצבע

סתם אחי אבל אם באמת אתה ככה ואללה יש לך עור עבה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אני הולך בחוף הים פתאום אני שומע "יא מנייאק"
אני מסתובב מסתכל למטה פתאום אני רואה מדוזה
אני תופס אותה מרים אותה מביא לה נוגחה..
בקיצר הסיפור קצת מצוץ מהאצבע

סתם אחי אבל אם באמת אתה ככה ואללה יש לך עור עבה


אחי תחשוב מה בראש שלך
זה היה יום עם איזה 10 מעלות... והיה לי חם רצח שם!!
כי 10 מעלות בפולין זה לא 10 מעלות פה
במלון הסתובבתי עם גופיה כל הזמן ושם היה חם...
ישנו גם עם חלון פתוח... ושמנו על אדן החלון את כל הממתקים והקולה שצריכים מקרר... זה אשכרה הקפיא אותם :)
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי תחשוב מה בראש שלך
זה היה יום עם איזה 10 מעלות... והיה לי חם רצח שם!!
כי 10 מעלות בפולין זה לא 10 מעלות פה
במלון הסתובבתי עם גופיה כל הזמן ושם היה חם...
ישנו גם עם חלון פתוח... ושמנו על אדן החלון את כל הממתקים והקולה שצריכים מקרר... זה אשכרה הקפיא אותם :)


האאא נזכרתי קבל
אני בגרמניה ירד שלג היה ממש ממש קפוא הסתובבתי עם קצר בפנים וגם בחוץ
אנשים כזה כל שנייה באו לבדוק שאני לא חולה
נשבע לך בטמפרטורות כאלו אתה משתין בחוץ אתה מעצב איזה פסל
HyPeRSoNiC
אני דווקא אוהב את החורף כשהוא מגיע בישראל........
אני מעדיף קור וגשם על שרב!!!!!!!
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני דווקא אוהב את החורף כשהוא מגיע בישראל........
אני מעדיף קור וגשם על שרב!!!!!!!

כןןןן ולהיתקרבלל בפוךך ולשמוע טראקיים שמחחממים לך את הצורהההה :):):)

NaOren
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני דווקא אוהב את החורף כשהוא מגיע בישראל........
אני מעדיף קור וגשם על שרב!!!!!!!


כןןןןןןןןןןןןןןןן תופסססס

quote:
Originally posted by itamarsan
כןןןן ולהיתקרבלל בפוךך ולשמוע טראקיים שמחחממים לך את הצורהההה :):):)




כןןןןןןן תופססססססס גם

:-)

ורועי - אני יתחיל לקחת ממך כסף על זה... או שירים
:-)
Tarantula
חורף זה הזמן הכי כיף שיהיה חבר... להתכרבל איתו מתחת לפוך...:rolleyes: :rolleyes: :D :D


חחח... ואני לעומת כל הגיבורים פה... דיי קופאת בחורף.. אני כבר התחלתי לישון מתחת לפוך לפני חודש ומשהו...זה כזה מוזר כי דווקא אני שבאתי מאירופה הקרה, צריכה להיות רגילה לקור אחרי כל השלגים והסופות שעברתי בילדותי...
...

ובכלל העונה הכי הכי היא האביב, לא קר ולא חם, ויש לי יום הולדת!@#!@:D :D :haha: :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement