| Tarantula |
חורף זה הזמן הכי כיף שיהיה חבר... להתכרבל איתו מתחת לפוך...:rolleyes: :rolleyes: :D :D
חחח... ואני לעומת כל הגיבורים פה... דיי קופאת בחורף.. אני כבר התחלתי לישון מתחת לפוך לפני חודש ומשהו...זה כזה מוזר כי דווקא אני שבאתי מאירופה הקרה, צריכה להיות רגילה לקור אחרי כל השלגים והסופות שעברתי בילדותי...
...
ובכלל העונה הכי הכי היא האביב, לא קר ולא חם, ויש לי יום הולדת!@#!@:D :D :haha: :tongue3 |
|
|