return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
סמיילי של כוסית (pg. 2)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
ישלכם טעות, רונן משועמם אבל הוא לפחות עושה דברים יפים אם השיעמום...........אנחנו סתם משתעממים בשקט
הוא עושה רעש
eXeTik
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ישלכם טעות, רונן משועמם אבל הוא לפחות עושה דברים יפים אם השיעמום...........אנחנו סתם משתעממים בשקט
הוא עושה רעש


מילים כדורבנות ;)
MasterP
מי אמר שאנחנו משתעממים בשקט
פול ווליום פלוטליכט נגד שוק כאן
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עודד, גמרת אותי עכשיו!!!!!!!!!!!!


נ.ב.

שימו לב לאווטר החדש שלי!!!!!!!!!!! :D
מה דעתכם????
MasterP
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
שימו לב לאווטר החדש שלי!!!!!!!!!!! :D
מה דעתכם????


עצבני...
אבל מה אתה ספונסר של
nullsoft?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MasterP
עצבני...
אבל מה אתה ספונסר של
nullsoft?


לא אחי
אבל זה משם........

כדאי לי להוריד את ה
nullsoft???
MasterP
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
לא אחי
אבל זה משם........

כדאי לי להוריד את ה
nullsoft???


נראה לי עדיף שים שם את השם של היוצרים הכי מועדפים עליך
HyPeRSoNiC
הנה הורדתי :p

רק נשאר להוריד את ה
Beats of Burdon.......
MasterP
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הנה הורדתי :p

רק נשאר להוריד את ה
Beats of Burdon.......


כן זה קצת יותר קשה
אם
paint shop pro 6
לא היה קורס לי כל חצי שנייה הייתי מציע לעזור
NaOren
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


שימו לב לאווטר החדש שלי!!!!!!!!!!! :D
מה דעתכם????


תחדש אחי..

DjChook
מסטולללללללללללללללל
MoSH_MaN
חחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement