|
סמיילי של כוסית (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
ישלכם טעות, רונן משועמם אבל הוא לפחות עושה דברים יפים אם השיעמום...........אנחנו סתם משתעממים בשקט
הוא עושה רעש |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ישלכם טעות, רונן משועמם אבל הוא לפחות עושה דברים יפים אם השיעמום...........אנחנו סתם משתעממים בשקט
הוא עושה רעש |
מילים כדורבנות ;) |
|
|
| MasterP |
מי אמר שאנחנו משתעממים בשקט
פול ווליום פלוטליכט נגד שוק כאן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עודד, גמרת אותי עכשיו!!!!!!!!!!!!
נ.ב.
שימו לב לאווטר החדש שלי!!!!!!!!!!! :D
מה דעתכם???? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
שימו לב לאווטר החדש שלי!!!!!!!!!!! :D
מה דעתכם???? |
עצבני...
אבל מה אתה ספונסר של
nullsoft? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MasterP
עצבני...
אבל מה אתה ספונסר של
nullsoft? |
לא אחי
אבל זה משם........
כדאי לי להוריד את ה
nullsoft??? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לא אחי
אבל זה משם........
כדאי לי להוריד את ה
nullsoft??? |
נראה לי עדיף שים שם את השם של היוצרים הכי מועדפים עליך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הנה הורדתי :p
רק נשאר להוריד את ה
Beats of Burdon....... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הנה הורדתי :p
רק נשאר להוריד את ה
Beats of Burdon....... |
כן זה קצת יותר קשה
אם
paint shop pro 6
לא היה קורס לי כל חצי שנייה הייתי מציע לעזור |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
שימו לב לאווטר החדש שלי!!!!!!!!!!! :D
מה דעתכם???? |
תחדש אחי.. |
|
|
| DjChook |
| מסטולללללללללללללללל |
|
|
|
|