|
Picotto @ the O
|
View this Thread in Original format
| Tall21 |
Weet een van jullie toevallig de line up van (een van de) avonden in 2001 waar Mauro Picotto in de O in Den Haag draaide? Weet dat het een vage vraag is maar ik hoop dat we er zo wel uitkomen.
Thnx,
Tall21 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Tall21
Weet een van jullie toevallig de line up van (een van de) avonden in 2001 waar Mauro Picotto in de O in Den Haag draaide? Weet dat het een vage vraag is maar ik hoop dat we er zo wel uitkomen.
Thnx,
Tall21 |
Barry (geloof ik)
Mauro Picotto
José |
|
|
| M5 |
aaargh je wordt bedankt!
ik d8 dat mauro weer eens naar NL zou komen!
nouja.. komt heus nog wel x-tje |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by M5
aaargh je wordt bedankt!
ik d8 dat mauro weer eens naar NL zou komen!
nouja.. komt heus nog wel x-tje |
haha, dacht ik ook toen ik de titel las:p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by M5
aaargh je wordt bedankt!
ik d8 dat mauro weer eens naar NL zou komen!
nouja.. komt heus nog wel x-tje |
haha ik dacht pesies hetzelfde ja :whip: |
|
|
| Tall21 |
| Lol....was ook wel een beetje de bedoeling. Met al die "onzin" threads die hier zo nu en dan langs komen moet je wel een pakkende titel bedenken :D :D :D :D |
|
|
| basd |
| Was volgens mij een Capital-feestje met Roma als thema toen.. |
|
|
| Optimus |
| nee, was geen Roma, da was een ander feessie:D |
|
|
| Jellow |
Die was in Arnhem, Capital Roma dingetje.
Tommy,DJ Isaac en natuurlijk god Mauro Picotto.
En ik heb een superdeluxe flyer :toocool:
alleen was ik er niet want ik ben maar 15 :sadgreen: |
|
|
|
|