return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Rosenmöller weg als partijleider Groen Links (pg. 2)
View this Thread in Original format
jploveparade
Vrolijk omdat Paul weg is :D
eieregooie
Jammer...

Neej, meer ga ik er niet over zeggen :D :p
AlFerox
jammer idd, maar wel een verstandige keuze.

aan al het goeds komt een eind, dus ook aan paul rosenmöller.

femke halsema
New Wave
Ah jammer dat ie weg is.
Goeie politici.



Ja, en hij heeft goeie zet gedaan om Pim te vermoorden :rolleyes:
M5
hehe het einde van de armani-socialist... eindelijk!! :stongue:
jploveparade
quote:
Originally posted by M5
hehe het einde van de armani-socialist... eindelijk!! :stongue:


Versace... :D
M5
quote:
Originally posted by jploveparade
Versace... :D


hij droeg alleen armani kostuums toch?? :clown:
jploveparade
Armani kent geen uitverkoop, Versace wel :D
Glaniskanis
/me wappert met zn SP leden pas :p

SP zegeviert wederom
Vanavond in Kopspijkers was het ook weer lachen met "Zeteltje Pik" ubersterk verzonnen

Ik weet het nu al.. ik ga gewoon net als de vorige keer lekker SP stemmen :)

:D


Greetz,
Glaniskanis
Kamaya
Ik vind het jammer dattie weg is, ik mocht hem niet echt ofzo (ik ben geen GroenLinks stemmer), maar ik vind het wel een verstandige man (in tegenstelling tot die LPF'ers).

zonde, hij was een goed politicus...

Ik denk trouwens dat ik PvdA ga stemmen, heb veel sympathie voor Wouter Bos.

magrec
quote:
Originally posted by Kamaya


Ik denk trouwens dat ik PvdA ga stemmen, heb veel sympathie voor Wouter Bos.


euhm ja en het programma wat ze hebben interesseert je dus niet?
Kamaya
quote:
Originally posted by magrec
euhm ja en het programma wat ze hebben interesseert je dus niet?


Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuwe programma nog niet heb gelezen, van geen enkele partij, maar bij de vorige verkiezingen was ik ook voor de PvdA, dus moet er wel een goede reden zijn dat dat nu niet meer het geval is....

Ik ga uiteraard alle verkiezingsprogramma's nog eens doorspitten, maar wat ik bedoel is dat ik in eerste voor PvdA ben, en niet nu ineens niet meer vanwege een nieuw lijsttrekker.....die mag ik nl. ook wel.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement