|
Hoi! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| Lekker trio met 2 Chinezen. Eerst loempiavouwen en dan piemel in de sambal dopen en aflikken :D |
|
|
| DuMonde TrAnCeR |
| edam eindhoven boudwijn zenden kluivert :D |
|
|
| arjoderoon |
dat is pas een hete loempia. :) die van mij is heet genoeg van zichzelf :)
en ja.. 1 ukta maakt nog geen zomer maar ja... je moet toch oppassen... imigratiebeleid voor ons forum dan maar???? |
|
|
| dj_mdma |
| Ik hou er ook van om de tepels van nederlandse meisjes te likken. of bijten, net zolang dat ze het uitschreeuwen van genot! |
|
|
| dj_mdma |
| Lol @ Dumonder trancer!!! |
|
|
| arjoderoon |
he zien jullie dit... het aantal ukta's hier is verdubbeld... k ga eens ff een dubbelaccount aanmaken denk ik maar :d
waarom jatten die buitenlanders (ukta's) al onze chicks??
die engelsen... stel perverselingen.... |
|
|
| dj_mdma |
| WAHAHAHAHAHAHAH :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| arjoderoon |
nog erger.. een ukta die onze taal spreekt!! waar komen die enge wezens vandaan??? planet ukta...
maar toch... die ukta's ... ze zouden verboden moeten worden!!
[edit]beetje ons forum vervuilen he met jullie vieze threads... iewwww!!!:happy2: [/edit] |
|
|
| dj_mdma |
ummmmm without the help of a certain Dutch person, I will have to resort to the dutch i know...
Je hebt hele mooie tieten, ik wil ze likken
kontje!
Laten we neuken :stongue: :stongue:
je hebt sex mit ezels
hee hee :D |
|
|
| Flipper01 |
| De laatste UK-Ta die zo ons forum binnenkwam hebben we op de eerste de beste meeting met z'n allen zo hard anaal genomen dat hij nog steeds niet kan lopen dus ik zou maar oppassen smerig engels sletje :p |
|
|
| jploveparade |
| Tja als je enkele dagen met ze omgaat nemen die Engelsen al je taalgebruik over... |
|
|
| arjoderoon |
hahaa owjee... die ukta is snel pleitte..
maar toch. ik stop mn big boss nie graag in zo'n engels hoertje hoor... |
|
|
|
|