return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל טוב !!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
מזל טוב לאלון!

למוגבלים

NyKoN!


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
DjChook
מזללל טוב
NyKoN
תודה
:D

חבל שזה יצא יומהולדת עצוב קצת...
:(
MoSH_MaN
בגלל הפיגוע?
NyKoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בגלל הפיגוע?


כן..
הייתי מדוכא היום בגלל זה כי הגיעו שמות של הרוגים והייתי עם אח שלי שהיה איתם בחברון לפני כמה שבועות והוא הכיר כמה מהשמות והיה די מדוכא גם
oDrori
מזל טוב אחי... המציאות תופסת אותך במצבים כאלה אבל באמת שזכותך לשמוח
NaOren
מזלטוב אחי
DjNumShum
מזלט
AnthemFreak
אל תתן לפיגוע להשפיע על כזה יום קדוש בשנה!!:D

מזל"ט אחי!!!!
MoSH_MaN
אחי יהיה

בסדר

אתה עושה משהו מיוחד או מקבל משהו מיוחד

Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!!!!!
שיהיה לבריאות בכל דבר... אל תתן לחרא הזה להשפיע עליך :)
הכל יהיה טוב
Tarantula
וואלה, אל תשים לב לכל מה שקורה מסביב, יש לך יום הולדת ואתה צריך, זאת אומרת חייבבבבבב לשמוח!@#$%%^!@:D :D

אז מזל טוובבבבבבבבב!!!!!!!!!!:D :D :crazy: :crazy: :tongue3

סליחה שקצת באיחור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement