|
מזל טוב !!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מזל טוב לאלון!
למוגבלים
NyKoN!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| NyKoN |
תודה
:D
חבל שזה יצא יומהולדת עצוב קצת...
:( |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בגלל הפיגוע? |
כן..
הייתי מדוכא היום בגלל זה כי הגיעו שמות של הרוגים והייתי עם אח שלי שהיה איתם בחברון לפני כמה שבועות והוא הכיר כמה מהשמות והיה די מדוכא גם |
|
|
| oDrori |
| מזל טוב אחי... המציאות תופסת אותך במצבים כאלה אבל באמת שזכותך לשמוח |
|
|
| AnthemFreak |
אל תתן לפיגוע להשפיע על כזה יום קדוש בשנה!!:D
מזל"ט אחי!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
אחי יהיה
בסדר
אתה עושה משהו מיוחד או מקבל משהו מיוחד |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי!!!!!!!
שיהיה לבריאות בכל דבר... אל תתן לחרא הזה להשפיע עליך :)
הכל יהיה טוב |
|
|
| Tarantula |
וואלה, אל תשים לב לכל מה שקורה מסביב, יש לך יום הולדת ואתה צריך, זאת אומרת חייבבבבבב לשמוח!@#$%%^!@:D :D
אז מזל טוובבבבבבבבב!!!!!!!!!!:D :D :crazy: :crazy: :tongue3
סליחה שקצת באיחור |
|
|
|
|