|
צו ראשון... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אני לא מבין למה הבדיקות ביצים צריכות להיות כאלה ארוכות בשביל הצבא...
WTF
מה הם כבר מסיקים ולמה זה צריך לקחת כ"כ הרבה זמן? וחוץ מזה שנבדקים לבית חולים פה ושם... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וכשהרופא שולח מהר יד לביצים ומביא לך פיצוץ שם וזהו בזמן שהרופאה חצי שעה ממששת לך אותם וחצי שעה מעבירה יד על כל סנטימטר אפשרי שם זה לא הטרדה מינית?
או שגם אני צריך לקחת את זה כמחמאה?? |
קיצר כל הצבא הזה, חולי מין לא מסופקים!@#$%:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
אלונה זה ידוע.......
אנשים נלחמים ואחרי יום קשה
אין בנות
אז.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלונה זה ידוע.......
אנשים נלחמים ואחרי יום קשה
אין בנות
אז.... |
רק חבל שהקרביים לא משרתים בתל השומר... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלונה זה ידוע.......
אנשים נלחמים ואחרי יום קשה
אין בנות
אז.... |
אל תגיד את זה אפילו, מחשבות כאלה מפחידות אותי... שלא תדע על מה חשבתי עכשיו...:nervous: :nervous: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אל תגיד את זה אפילו, מחשבות כאלה מפחידות אותי... שלא תדע על מה חשבתי עכשיו...:nervous: :nervous: :eyespop: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה כלה את!!!
וחרמנית כמובן |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה כלה את!!!
וחרמנית כמובן |
:D |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני לא מבין למה הבדיקות ביצים צריכות להיות כאלה ארוכות בשביל הצבא...
WTF
מה הם כבר מסיקים ולמה זה צריך לקחת כ"כ הרבה זמן? וחוץ מזה שנבדקים לבית חולים פה ושם... |
הן לא אמורות להיות כ"כ הרבה זמן בכלל הם רק בודקים אם יש לך שבר בביצים כי אז שאתה משתעל הביצה עולה למעלה
מוריד מכתונים
לי היה בכלל רופא אחד "נורמלי" ועוד רופא אחד רוסי עם מבטא סופר כבד שזה היה מצחיק.
וגם הייתי בחורף והיינו שם איזה 3 עם תחתונים והיה שיא הקור אז איזה אחד ככה יוצא החוצה עם התחתונים להתלונן על הקור נשפכתי מצחוק |
|
|
| MoSH_MaN |
| ץגיד לי למה כל ט'רד יש לכם שיחה פרטית? |
|
|
| DjChook |
יפה רועי :)
אני דפר 80,
קבא הורידו לי ל 54 כי לא ידעתי מה זה מילה נרדפת להסלמה, וגם כי אני מעדיף לא לשרת קרבי
ופרופיל אין לי בינתיים, ולא זה לא בגלל שאני קטן או משהו
פשוט המון ועדות רפואיות :) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
יפה רועי :)
אני דפר 80,
קבא הורידו לי ל 54 כי לא ידעתי מה זה מילה נרדפת להסלמה, וגם כי אני מעדיף לא לשרת קרבי
ופרופיל אין לי בינתיים, ולא זה לא בגלל שאני קטן או משהו
פשוט המון ועדות רפואיות :) |
טוב אני אחייי יודע בודעות שיש לי קבא 56
כי קיבלתי מיונים לצוות אוויר בתחילת פבואררר
יאואואואואואו איזה מפחידדדד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
טוב אני אחייי יודע בודעות שיש לי קבא 56
כי קיבלתי מיונים לצוות אוויר בתחילת פבואררר
יאואואואואואו איזה מפחידדדד |
בולשיט
אתה לא חייב קב"א 56 בשביל צוות אוויר
נראה לי 54 מספיק
חוץ מזה צוות אוויר זה לא אומר טייס אז אל תתרגש יותר מדי
גם אם אתה בקורס טיס ומסיים אותו לא בטוח שתהיה טייס... אם לא ידעת |
|
|
|
|