|
בניית פורום
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב אז ככה חבר'ס
אני צריך מישהו שיכול אולי לתרום לי איזה
DOMAIN
נחמד... ומישהו שיכול לעזור לי עם
WEBSERVER SPACE
שלא של חברה כמו
LYCOS
וכאלו שנותנות בחינם....
אם למישהו יש איזה משהו רציני או יודע טוב
PHP
וכו'...
בקשה שיעזור לי
:) |
|
|
| oDrori |
כמו שאמרתי
את הספייס אני מספק בכיף |
|
|
| Q-PiXeL |
| מה אתה רוצה לבנות בדיוק? |
|
|
| oDrori |
יש לך פה את רונן
רומן
צ'וק ממה שאני יודע גם
אם יירצו לעזור אז יש לך נכס |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DjChook
www.brinkster.com
תותחים !
PHPBB
?
תן פרטים ספציפים מה אתה צריך |
כן התקנתי פורום על
PHPBB
ואני צריך מישהו שיעזור לי עם זה....
כאילו הכל בסדר
אבל אני רוצה להוסיף כמה דברים ואני לא יודע איך |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כן התקנתי פורום על
PHPBB
ואני צריך מישהו שיעזור לי עם זה....
כאילו הכל בסדר
אבל אני רוצה להוסיף כמה דברים ואני לא יודע איך |
יש לי חבר שמחזיק בורד ב-
UBB
זה עוזר לך משהו להוועץ איתו? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש לי חבר שמחזיק בורד ב-
UBB
זה עוזר לך משהו להוועץ איתו? |
כן אולי זה יעזור
:) |
|
|
| oDrori |
| שולח לך את הקונטאקט באייסי |
|
|
| YuVaL |
*bump*
חבר'ס נו אני חייב
SERVER SPACE
פליזזזז |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה אדיוט |
אחותך שוודית |
|
|
|
|