|
Iets leuks... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| PEET gefeliciteerd met je verjaardag!:):eyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
PEET gefeliciteerd met je verjaardag!:):eyes: |
Dank je schat! |
|
|
| SnuggLe |
Petrus gefeliciteerd jongen!
Mjah, ik weet niet zo goed hoe ik wat leuks moet posten, sorry :)
Wat ik wel leuk vind, is dat ik een vet shirt voor Innercity heb gekocht, helemaal in style van het thema. Zie de IC thread :D
Wat ook leuk is, ik heb gisteren mijn record met bowlen opgeschroefd naar 176 in 1 game. LEUK MAN :D
Dadelijk om 15;30 (8:30 NL tijd) de trein pakken naar Panzuhao ofzo. En dan de bus naar Dali. Das ook leuk man :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Jappio |
| Petrus!! Gefeliciteerd jongen!! :D |
|
|
| Optimus |
KUTZOOI! Kom ik een keer op school op tijd ben ik een uur te vroeg:whip:
nu zit ik maar in me uppie in de pcruimte:eek: |
|
|
| franzelare |
peter gefeliciteerd man!!!
nog vele vrolijke jaren :D |
|
|
| Dj Lex |
| Gefeliciteerd Petrus! |
|
|
| New Wave |
gefeliciteerd peter!, ik wens je nog vele jaren veel slikplezier!!
Bram, als je toch in dat land rondstruind, ken je voor mij even kijken of ze daar de Technics MK5g hebben liggen.
Kan ik hem laten importeren
:p
ik ga nu effe je shirt checken
LIK |
|
|
| SanduTje |
| gefeliciteerd dewd :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
KUTZOOI! Kom ik een keer op school op tijd ben ik een uur te vroeg:whip:
nu zit ik maar in me uppie in de pcruimte:eek: |
Ik wil niet weten wat je daar allemaal gedaan hebt!! :p
Petrus gefeliciteerd! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
 |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Optimus
KUTZOOI! Kom ik een keer op school op tijd ben ik een uur te vroeg:whip:
nu zit ik maar in me uppie in de pcruimte:eek: |
aapje ben je ook :)
woef woef! |
|
|
|
|