return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Iets leuks... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
PEET gefeliciteerd met je verjaardag!:):eyes:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus
PEET gefeliciteerd met je verjaardag!:):eyes:


Dank je schat!
SnuggLe
Petrus gefeliciteerd jongen!

Mjah, ik weet niet zo goed hoe ik wat leuks moet posten, sorry :)

Wat ik wel leuk vind, is dat ik een vet shirt voor Innercity heb gekocht, helemaal in style van het thema. Zie de IC thread :D

Wat ook leuk is, ik heb gisteren mijn record met bowlen opgeschroefd naar 176 in 1 game. LEUK MAN :D

Dadelijk om 15;30 (8:30 NL tijd) de trein pakken naar Panzuhao ofzo. En dan de bus naar Dali. Das ook leuk man :D

Greetz,
SnuggLe
Jappio
Petrus!! Gefeliciteerd jongen!! :D
Optimus
KUTZOOI! Kom ik een keer op school op tijd ben ik een uur te vroeg:whip:

nu zit ik maar in me uppie in de pcruimte:eek:
franzelare
peter gefeliciteerd man!!!

nog vele vrolijke jaren :D
Dj Lex
Gefeliciteerd Petrus!
New Wave
gefeliciteerd peter!, ik wens je nog vele jaren veel slikplezier!!


Bram, als je toch in dat land rondstruind, ken je voor mij even kijken of ze daar de Technics MK5g hebben liggen.
Kan ik hem laten importeren
:p

ik ga nu effe je shirt checken
LIK
SanduTje
gefeliciteerd dewd :D
Flipper01
quote:
Originally posted by Optimus
KUTZOOI! Kom ik een keer op school op tijd ben ik een uur te vroeg:whip:

nu zit ik maar in me uppie in de pcruimte:eek:

Ik wil niet weten wat je daar allemaal gedaan hebt!! :p

Petrus gefeliciteerd!

!_PeTrUs_!
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Optimus
KUTZOOI! Kom ik een keer op school op tijd ben ik een uur te vroeg:whip:

nu zit ik maar in me uppie in de pcruimte:eek:


aapje ben je ook :)

woef woef!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement