|
ביי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
איזה כיף לי , יש לי עוד זמממן ! |
בואנה אחי קצת רגישות...הבנאדם בבאסה שעומד להתגייס מחר ואתה מתלהב כזה היי אתה נדפקת חרא על ראשך הארור וכו
j/k |
|
|
| NaOren |
אחי, אני מקנא בך כ"כ
תשמור על עצמך.....
אם אתה עדיין פה - לאן אתה מתגייס?
( יחידה..) |
|
|
| MasterP |
אחי לא תספיק לקרוא את זה אבל המון בהצלחה
שמור על עצמך אל תעשה שטויות
ובעיקר תעשה חיים ה-3 שנים האלו יעברו מהר
תחזור אלינו בשלום |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by guetag
אחי זה נראה לך כל כך כיף?
אני מבטיח לך שהכל יראה לך אחרת ככל שהזמן מתקרב
:confused: |
אל תיקח את זה בגישה רעה כל כך....זה לא יתרום לך:confused: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
אחי זה נראה לך כל כך כיף?
אני מבטיח לך שהכל יראה לך אחרת ככל שהזמן מתקרב
:confused: |
ואני מבטיח לך שלא... |
|
|
| DjNumShum |
מה המצב אחים חזרתי נתנו לי אפטר עד מחר בבוקר זה כזאת מסורת שתמיד נותנים לחיל הים אפטר ביום הראשון
קיצקץ היה בכלל לא נורא\ באמת
אבל זה רק היום הראשון ואתה מקבל מלא דברים ואתה מקבל תפוזה עם המדים
4 זריקות שיתקו לי את הידיים
אבל חוץ מזה באמת היה סבבה
אנשים כפרות
ומחר בבוקר אני יוצא לטירונות
אההה
ולמי ששאל
אני בדבורים חיל הים |
|
|
| Ariels |
מההההההההההההה יא צעיר
שמישהו יביא לי את הפרטים שלו או מספר פלאפון
כל הבהד שלו, כל המדריכים אבל כולם חברים שלי
אין אני מכיר כל חרייאת בבהד הזה
איך אני יכול לסדר
שמישהו יביא לי את הפרטים שלו
051483810
עכשיו |
|
|
| DjNumShum |
שיו אריאל באמת אחי זה יכול לעזור לי אחושרמוטההההההההה
בינתיים אני בטירונות בשטח אש 105 שזה אחד החורים הכי גדולים שנבראו או כפי שנאמר
שטח אש 105 קיים והעולם שותק
מקום מגעיל תחת
אבל יאלה כולה טירונות יש צחוקים אחושרמוטה
וחוץ מהקטע של השינה והמשמשעת זה בסדר
אחי כנס אליי לאייסיקיו
29634922
נראה לי יש לי אותך אבל בכל אופן |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
שיו אריאל באמת אחי זה יכול לעזור לי אחושרמוטההההההההה
בינתיים אני בטירונות בשטח אש 105 שזה אחד החורים הכי גדולים שנבראו או כפי שנאמר
שטח אש 105 קיים והעולם שותק
מקום מגעיל תחת
אבל יאלה כולה טירונות יש צחוקים אחושרמוטה
וחוץ מהקטע של השינה והמשמשעת זה בסדר
אחי כנס אליי לאייסיקיו
29634922
נראה לי יש לי אותך אבל בכל אופן |
חחחח
בשטח אש 105 עשיתי טיול לפנני יומיים
:P |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by guetag
בהצלחה אחי
אני מצטרף אליך עוד שבוע
:rolleyes:
לפחות השגת את מטרה שהצבת לעצמך ;) |
יווווווווו
עוד שלושה ימים....
צריכים להיפגש בבקו"ם!
?אנחנו גיוס גולני/גבעתי/נחל לא |
|
|
| elad11 |
טוב כבר דנו בעניין
:toothless |
|
|
|
|