return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ביי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
איזה כיף לי , יש לי עוד זמממן !


בואנה אחי קצת רגישות...הבנאדם בבאסה שעומד להתגייס מחר ואתה מתלהב כזה היי אתה נדפקת חרא על ראשך הארור וכו
j/k
NaOren
אחי, אני מקנא בך כ"כ
תשמור על עצמך.....

אם אתה עדיין פה - לאן אתה מתגייס?
( יחידה..)
MasterP
אחי לא תספיק לקרוא את זה אבל המון בהצלחה

שמור על עצמך אל תעשה שטויות

ובעיקר תעשה חיים ה-3 שנים האלו יעברו מהר

תחזור אלינו בשלום
Tarantula
quote:
Originally posted by guetag
אחי זה נראה לך כל כך כיף?
אני מבטיח לך שהכל יראה לך אחרת ככל שהזמן מתקרב
:confused:


אל תיקח את זה בגישה רעה כל כך....זה לא יתרום לך:confused:
NaOren
quote:
Originally posted by guetag
אחי זה נראה לך כל כך כיף?
אני מבטיח לך שהכל יראה לך אחרת ככל שהזמן מתקרב
:confused:


ואני מבטיח לך שלא...
DjNumShum
מה המצב אחים חזרתי נתנו לי אפטר עד מחר בבוקר זה כזאת מסורת שתמיד נותנים לחיל הים אפטר ביום הראשון
קיצקץ היה בכלל לא נורא\ באמת
אבל זה רק היום הראשון ואתה מקבל מלא דברים ואתה מקבל תפוזה עם המדים

4 זריקות שיתקו לי את הידיים

אבל חוץ מזה באמת היה סבבה
אנשים כפרות
ומחר בבוקר אני יוצא לטירונות

אההה
ולמי ששאל

אני בדבורים חיל הים
DjChook
ואלה מגניב
Ariels
מההההההההההההה יא צעיר
שמישהו יביא לי את הפרטים שלו או מספר פלאפון
כל הבהד שלו, כל המדריכים אבל כולם חברים שלי
אין אני מכיר כל חרייאת בבהד הזה
איך אני יכול לסדר
שמישהו יביא לי את הפרטים שלו
051483810
עכשיו
DjNumShum
שיו אריאל באמת אחי זה יכול לעזור לי אחושרמוטההההההההה
בינתיים אני בטירונות בשטח אש 105 שזה אחד החורים הכי גדולים שנבראו או כפי שנאמר
שטח אש 105 קיים והעולם שותק

מקום מגעיל תחת
אבל יאלה כולה טירונות יש צחוקים אחושרמוטה
וחוץ מהקטע של השינה והמשמשעת זה בסדר
אחי כנס אליי לאייסיקיו
29634922
נראה לי יש לי אותך אבל בכל אופן
oDrori
quote:
Originally posted by DjNumShum
שיו אריאל באמת אחי זה יכול לעזור לי אחושרמוטההההההההה
בינתיים אני בטירונות בשטח אש 105 שזה אחד החורים הכי גדולים שנבראו או כפי שנאמר
שטח אש 105 קיים והעולם שותק

מקום מגעיל תחת
אבל יאלה כולה טירונות יש צחוקים אחושרמוטה
וחוץ מהקטע של השינה והמשמשעת זה בסדר
אחי כנס אליי לאייסיקיו
29634922
נראה לי יש לי אותך אבל בכל אופן


חחחח
בשטח אש 105 עשיתי טיול לפנני יומיים
:P

elad11
quote:
Originally posted by guetag
בהצלחה אחי
אני מצטרף אליך עוד שבוע
:rolleyes:



לפחות השגת את מטרה שהצבת לעצמך ;)


יווווווווו
עוד שלושה ימים....

צריכים להיפגש בבקו"ם!

?אנחנו גיוס גולני/גבעתי/נחל לא
elad11
טוב כבר דנו בעניין

:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement